דרך מנחם בגין

תל אביב

072-3974-170

24 שעות ביממה בזמינות מיידית

פתיחת סתימות ביוב

פתיחת סתימות ביוב בכל שעה ביממה במחירים הזולים והמשתלמים בארץ !
התקשרו אלינו וצוות מקצועי יגיע אליכם במהרה לשחרור הסתימה

ממה נגרמות סתימות ביוב?
סתימות ביוב עשויות להגרם כתוצאה ממגוון רחב של תקלות ובעיות. ברוב המקרים לחץ המים של הביובית יעשה את העבודה וישחרר את הסתימה. במקרים אחרים יתכן וידרשו אמצעים נוספים לפתיחת הסתימה.

  • פסולת כדוגמת מגבונים לחים ומוצרי היגיינה – בשונה מנייר טואלט שמתפרק ומתמוסס, מגבונים ומוצרי היגיינה אינם מצטברים במערכת הביוב וגורמים לפגיעה מהותית בתפקודה. למעשה פסולת זו מהווה את הגורם המוביל להיווצרות סתימות ביוב.
  • שורשים שחדרו למערכת הביוב – שורשי צמחיה חודרים למערכת הביוב, מפעילים לחץ על הצנרת וגורמים לשברים ומעיכות בקווי הביוב. יתרה מזו, פסולת כדוגמת מגבונים מסתבכת בשורשים ורק מגדילה את חומרת הסתימה.
  • תכנון לקוי של מערכת הביוב, התקנה רשלנית, שימוש בחומרים לא תקניים – מערכת ביוב לא תקנית תגרום לצרות רבות וביניהן סתימות חוזרת ונשנות.
    מה כוללת מערכת ביוב לא תקנית? מערך שיפועים לא תקני, זוויות מיותרות, שימוש בצנרת בקוטר לא מתאים, שימוש בחומרים זולים ולא מקצועיים, התקנה רשלנית ועוד.
  • שומני מטבח ושאריות מזון – בד"כ אוכל מעלה לנו קונוטציות חיוביות אך בכל הקשור לסתימות ביוב שומנים ופסולת מטבח עשויים להוות צרה צרורה. השומנים נדבקים לדפנות הצנרת, מתקשים וגורמים להצרת הצנרת ולהפצת ריחות לא נעימים.
  • בלאי טבעי – עם השנים והעומס צנרת הביוב נוטה להתבלות כמו כל חומר אחר. משמעות הבלאי הינה מערכת ביוב לא תקינה שתזמן לכם לא מעט כאבי ראש.
  • הבדלי טמפרטורה – שינויים קיצוניים בטמפרטורה משנים את נפח החומר, והכלל הפיזיקלי הזה לא מדלג על צנרת הביוב. טמפרטורה קיצונית גורמת להתעקמות הצנרת ואף לשברים ופיצוצי צנרת.
  • בטון בקו הביוב – סתימות ביוב רבות נגרמות כתוצאה מהצטברות בטון בקווי ביוב כתוצאה מחדירת בטון למערכת בזמן בנייה. בעיה זו נפוצה בעיקר בבניינים חדשים לאחר האכלוס ובמבנים בתהליכי שיפוצים.
  • עצמים זרים בקו הביוב – עצמים זרים מוצאים את דרכם למערכת הביוב מסיבות שונות ומגוונות, החל מצעצועים שהושלכו דרך פתחי ניקוז ועד לקרשים וברזלים. עצמים אלו חוסמים את זרימת השפכים וגורמים להיווצרות סתימת ביוב.

כמו שהבנתם אחוז ניכר מסתימות הביובית אפשר למנוע בזכות התנהלות נבונה ואחראית. פסולת כדוגמת מגבונים, שערות, מוצרי היגיינה ושאריות מזון אסור להשליך לפתחי הניקוז של האמבט, האסלה והכיורים אלא אך ורק לפח האשפה.

לא מעט חברות ובעלי מקצוע מציעים שרותי פתיחת סתימות ביוב. אם כך, מדוע לבחור דווקא בנו? ריכזנו עבורכם מספר נקודות עיקריות שלדעתנו אנו מצטיינים בהם לעומת המתחרים:

כיצד פותחים סתימת ביוב?

סביר להניח שראיתם מרחוק פעם או פעמיים ביובית פותחת סתימות ביוב. אך כיצד צוות הביובית עושה זאת?
צוות הביובית משתמש בלחץ המים הגבוה שמייצרת הביובית. יחידת הלחץ מפיקה לחץ מים גבוה שמפיקה משאבת וואקום ואשר עובר ממיכל המים דרך צינורות הלחץ לדיזה הממוקמת בקצה הצינור. באמצעות לחץ המים הדיזה מסוגלת לייצור כוחות עצומים למגוון רחב של מטרות החל משטיפת קווי ביוב ועד חיתוך שורשים בביוב ופתיחת סתימות ביוב.
צוות הביובית מכניס את הדיזה לתוך הצינור שבו קיימת הסתימה, ומגביר אט אט את לחץ המים כך שהדיזה נעה לעבר סתימת הביוב במהירות עצומה עד לשחרור הסתימה.
אך בזאת לא תמה העבודה של צוות הביובית, במקרים רבים יש צורך בשאיבת בור הביוב לשם הוצאת פסולת שעשויה ליצור סתימות ביוב נוספות כדוגמת: מגבונים, בוצה, מוצרים היגיינה ועוד.
כמו כן, מומלץ לבצע שטיפה לקווי הביוב לשם ניקויים מפסולת שהצטברה על דפנות קווי הביוב כדוגמת שומני מטבח ושערות, מאחר ופסולת זו עשויה לגרום לסתימות ביוב נוספות.

צילום קו ביוב לזיהוי ואבחון התקלה
ריח רע נידף מהביוב ? סתימות הביוב חוזרות בתדירות גבוהה? אם ישנו חשש לבעיה בקווי הביוב אין מנוס מלבצע צילום קו ביוב. אחרי הכול צנרת הביוב סגורה וקבורה תחת האדמה כך שכל המתרחש בתוכה הינו בגדר תעלומה. צילום קו ביוב יאפשר לנו למפות את מערכת הביוב ולהבין מה מתחולל בתוך הצנרת כך שנוכל להבין האם נדרש לבצע עבודה כלשהיא ואם כן מהו הפתרון הטוב ביותר.
צילום קו ביוב מבוצע בד"כ ע"י מצלמת סיב אופטי או ע"י רובוטים לצילום מערכות ביוב שמהווים את המילה האחרונה בתחום. צילום קו הביוב עשוי לספק ממצאים רבים כדוגמת: שורשים שחדרו לקו הביוב, שברים בקו הביוב, בטון שהצטבר בקו הביוב, קריסת קו ביוב, עצם זר כדוגמת צעצועים שחדר לקו הביוב ופוגע בתפקוד מערכת הביוב וכן הלאה.
חשוב לציים שצילום קו ביוב לא מבוצע אך ורק כשקיים בעיה במערכת הביוב אלא גם במצבים נוספים כדוגמת איתור תוואי צנרת או עבור קבלת טופס 4 לאכלוס מבנה.


חיתוך שורשים בביוב
שורשים בביוב מהווים אתגר ומטרד קשה למערכות הביוב. שורשי העצים והצמחייה גדלים בקרקע סביב מערכת הביוב ואף חודרים אליה. השורשים מתפשטים גם לתוך צנרת הביוב וגורמים לשברים ומעיכות של קווי הביוב וכן פוגעים בזרימת השפכים ואף גורמים לסתימות קשות.
אנו במרכז לשאיבות ושרותי ביוב מבצעים חיתוך שורשים בביוב באמצעות ציוד מתקדם הכולל רובוטים לעבודות בצנרת וכן ע"י דיזות סכינים מתקדמות אשר מחוברות לצינור הלחץ של הביובית ומסתובבות במהירות אדירה שמשמידה את השורשים לחלוטין.
כמו כן, אנו מציעים טיפול הדברת שורשים למערכות הביוב, טיפול זה ידידותי לסביבה ולא מהווה סכנה לבעלי חיים או לבני אדם.

רובוט לפתיחת סתימת ביוב

לעיתים הדרך היעילה ביותר לפתיחת סתימת הביוב הינה ע"י רובוט לעבודות צנרת. מפעיל הרובוט שולט על הרובוט ממרחק וביכולתו לבצע בעזרת הרובוט מגוון רחב של פעולות כדוגמת חיתוך שורשים בביוב, סילוק עצמים זרים מקו הביוב, חיתוך בטון מקווי ביוב, צילום קווי ביוב, מיפוי מערכות ביוב כולל שיפועים ומרחקים ועוד.
הרובוט מצויד במערכות מתקדמות כדוגמת רכיב GPS מערכות סכינים ויכולות צילום מתקדמות ומאפשר גישה מלאה לכל נקודה במערכת הביוב וטיפול יסודי בהתאם להחלטת המפעיל.


מדוע לבחור בחברת ביובית המרכז לפתיחת סתימת ביוב

לא מעט חברות ובעלי מקצוע מציעים שרותי פתיחת סתימות ביוב. אם כך, מדוע לבחור דווקא בנו? ריכזנו עבורכם מספר נקודות עיקריות שלדעתנו אנו מצטיינים בהם לעומת המתחרים:

  1. אמינות ושקיפות– אנו דוגלים באמינות ושקיפות ללא פשרות, בכל שלב בעבודה נסביר בפרטי פרטים את העבודה שביצענו תוך שקיפות מלאה.
  2. זמינות מידיית – בתחום הביוב ישנה חשיבות עצומה למענה מידיי טרם יגרמו זיהום סביבתיים ותברואתיים ואף יתפתחו נזקים נלווים לרכוש ולמבנה.
    אצלנו תקבלו מענה מידי 24 שעות ביממה, וזו לא רק הצהרה כללית, אנו באמת מתכוונים לכך.
  3. הציוד החדיש ביותר – ברשותנו הציוד החדיש ביותר החל מצי ביוביות מתקדם, דרך משאבות עוצמתיות ועד לרובוטים לצנרת.
    אם אתם שואלים את עצמכם מה עוזר לכם שאנו מצוידים היטב.. אז נתייחס למס' נקודות: יעילות העבודה תהיה טובה הרבה יותר ובזכות כך המחיר יהיה זול יותר, זמן התיקון יהיה מהיר יותר, העבודה תהיה מקצועית יותר ותוצאותיה ישמרו לזמן ארוך, נוכל להציע ולבצע את הפתרון הטוב ביותר ללא כל מגבלה.
  4. מחירים אטרקטיביים – אנו ידועים במחירים הזולים ביותר, מתוך מטרה לשמור על שביעות רצונכם ולצרף אתכם למשפחת לקוחותינו הנאמנים.
  5. מוניטין מעולה – שביעות רצון לקוחותינו והמוניטין שבנינו עם השנים מצביעים על איכות השירותים אותם אנו מעניקים. אל תהססו, התקשרו לקבלת הצעת מחיר ו/או ייעוץ ללא עלות וללא כל התחייבות

צוות מקצועי בעל תודעת שירות גבוהה
כמו כל שירות אחר, מקצועיות צוות העבודה חשובה מאוד ובהחלט משפיעה על איכות העבודה ועל אורך הזמן שתוצאותיה ישמרו. קל וחומר בתחום הביוב, מאחר והצנרת קבורה באדמה ונסתרת מעיניכם כך שלא תהיו מודעים לנזקים שנגרמו כתוצאה מעבודה רשלנית של צוות הביובית.
אצלנו במרכז לשאיבות עובדי החברה עוברים הכשרות ומקיפות ובעלי ותק רב וניסיון בתחום עיסוקם, כך שתקבלו שירות מקצועי מצוותים מיומנים.
כמו כן, שביעות הרצון שלכם לקוחותינו היקרים חשובה לנו מאוד, ולכן עובדי החברה מונחים לתת את השירות הטוב ביותר ולהיות קשובים לכל בקשותיכם.

שירות ללקוחות פרטיים עסקיים
כחברה ותיקה ומובילה בפתרונות שאיבות וביוביות אנו נותנים מענה מלא לכל צורך בתחום עיסוקינו. בין לקוחותינו הן לקוחות פרטיים והן לקוחות עסקיים ממגוון מגזרים ותחומי, כדוגמת מפעלים, קבלנים, חברות אחזקה, חברות ממשלתיות, חברות תשתית, חברות ביטוח מסעדות אולמות וגני אירועים, בתי מלון, תחנות דלק, מוסכים ועוד.
נשמח אם תבחרו להצטרף למשפחת לקוחותינו, ונעמוד לימינכם בכל תקלה ובכל בעיה.

לסיכום, אם יש לכם סתימת ביוב, אל תבזבזו זמן, הזמינו ביובית בהקדם ותמנעו נזקים נלווים וזיהום סביבתי מזיק ומיותר.
אנו במרכז לשאיבות ושרותי ביוב מעמידים לרשותכם ביובית בכל שעה ביממה כולל שרותי חירום מלאים.

מחפש/ת שרותי פתיחת סתימות ביוב? מעוניין/ת במידע נוסף בנושא שחרור סתימות ביוב? 
אל תהסס/י, פנו אלינו ותענו במהירות ובמקצועיות ללא כל התחייבות

שלח הודעה לביובית המרכז

072-3974170 דילוג לתוכן