דרך מנחם בגין

תל אביב

072-3974-170

24 שעות ביממה בזמינות מיידית

ביובית בכפר קאסם

ביובית בכפר קאסם
שרותי ביובית בכפר קאסם ללקוחות עסקיים, מפעלים ולקוחות פרטים במחירים הכי אטרקטיביים
כל שרותי הביובית בזמינות מידית עשרים וארבע שעות ביממה

אנו בחברת המרכז לשאיבות ושרותי ביוב בעלי ותק רב בענף ועובדי החברה מהמיומנים והמקצועיים בתחום. ברשותנו ציוד חדיש ומגוון שיאפשר לנו לבצע את העבודות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
אצלנו תקבלו את כל שרותי הביוב בכתובת אחת: שאיבת ביוב, פתיחת סתימות ביוב, שאיבת הצפה, התקנת משאבה טבולה, ניקוי שורשים בביוב ועוד.
אנו מעמידים לרשותכם ביובית בכפר קאסם בכוננות מלאה 24 שעות ביממה.

ביובית בכפר קאסם
ביובית היא משאית קטנה המכילה ציוד מתקדם להתמודדות עם שלל צרכים במערכות הביוב, החל מכשלים בצנרת כדוגמת סתימות ביוב וקווי ביוב לא תקינים ועד לעבודות אחזקה ושאיבה כדוגמת שאיבת ביוב ושאיבת הצפות.
השימוש בביובית נפוץ בכל מבנה אפשרי, הן בבתים פרטיים, הן במפעלים ובנייני משרדים והן במבנים מסחריים. אחרי הכול, היום תשתית הביוב נחשבת לאחת מהתשתיות הנפוצות והעמוסות ביותר, ובלעדיה החיים שלנו היו נראים אחרת לגמרי.
מתי צריך ביובית בכפר קאסם?
הביובית נותנת מענה הן לתקלות והן לפעולות שוטפות כחלק מעבודות אחזקה מונעת עבור תשתיות ביוב וניקוז.
סביר להניח שהצהרות אלו כלליות מדי, אז בואו וניתן דוגמאות לשירותים הנפוצים ביותר של הביובית:
תיקון תקלות:
פתיחת סתימות ביוב – באמצעות לחץ המים העצום של הביובית ניתן לפתוח כל סתימת ביוב. דיזת הביובית נעה במהירות אדירה ומסלקת כל פסולת או מטרד מקו הביוב, כדוגמת: מגבונים, חיתולים, מוצרי היגיינה, חולות, אבנים וכן הלאה.
חיתוך שורשים בביוב – חדירת שורשים לביוב עשויה לגרום לכשלים במערכת הביוב החל מסתימות ביוב ועד לקריסת קווי ביוב. באמצעות דיזת חיתוך שורשים מתקדמת ניתן לחתוך את השורשים באופן יסודי ויעיל.
פתיחת סתימה במרזב – סתימה במרזב פוגעת ביעילות מערכות הניקוז, כך שמערכת הניקוז עשויה להתקשות בניקוז הנוזלים. למעשה מרזב לא תקין עשוי להיכשל במניעת הצפה.
שרותי שאיבה:
שאיבת הצפה – שאיבת הצפות מבנים, שאיבת מים ממקלטים, שאיבת מים מפיר מעלית.
שאיבת ביוב – שאיבת בור ספיגה, שאיבת שירותים כימיים, שאיבת בור רקב
שאיבת מפריד שומנים – התקנת מפריד השומנים הינה חובה על פי חוק במגוון עסקים כדוגמת מסעדות, אולמות אירועים וחברות קייטרינג.
אחת לתקופה חובה לשאוב את מפריד השומנים ולשטוף אותו היטב.
פעולות אחזקה מונעת ואחזקה שגרתית:
ניקוי מרזבים – ניקוי מרזבים אחת לתקופה ובדגש טרם עונת החורף עשוי למנוע את הצפת המבנה ובכך למנוע נזקים כבדים. מדובר בפעולה מונעת חשובה והכרחית. ניקוי המרזבים נעשה באמצעות לחץ המים הגבוה של הביובית.
שטיפת קווי ניקוז – שטיפת קווי ניקוז בדומה לניקוי מרזבים נועדה להבטיח את תקינות קווי הניקוז. שטיפה זו תבטיח סילוק פסולת כדוגמת עלים, שקיות פלסטיק ואבק מקווי הניקוז.
שטיפת קווי ביוב – שטיפת קווי ביוב נועדה למנות סתימות ביוב וכשלים נוספים במערכות הביוב. השטיפה נעשית באמצעות לחץ המים של הביובית.
צילום קווי ביוב – צילום קווי ביוב נעשה למגוון צרכים, כאשר העיקרי הינו אבחון מצב מערכת הביוב. במידה וקיימת תקלה במערכת הביוב צילום הקו יאפשר לצוות הביובית לאתר ולבחון אותה. כך שיוכל להתאים עבורה את דרך הפתרון הטובה ביותר.
צילום קו ביוב נעשה ע"י מצלמת סיב אופטי או ע"י רובוט לביוב , אשר מצויד בציוד צילום מתקדם.

שאיבת ביוב בכפר קאסם
צריכים שרותי שאיבת ביוב בכפר קאסם? מחפשים ביובית לשאיבת בור הספיגה?
הגעתם לחברה הנכונה, אנו מציעים שרותי שאיבת ביוב בכפר קאסם במחירים מנצחים.
את הביוב נשאב באמצעות צי הביוביות המתקדם שלנו, כמובן שבגמר השאיבה נשטוף את הבור באופן יסודי כך שלא ישארו מטרדי ריח ותברואה מיותרים.

מהיכן שואבים ביוב? מדובר בשאלה נפוצה למדי. התשובה מתחלקת ל-2:
1. ממערכת ביוב מלוכלכות – שאיבת הביוב תשלוף החוצה את הפסולת יחד עם הביוב, וע"י כך תמנע תקלות ביוב עתידיות בדגש על סתימות ביוב.
2. מאגרי ביוב- ישנם מאגרי ביוב רבים שאינם מחוברים למערכת הביוב בעירונית מסיבות שונות, אחת לתקופה חובה לרוקן את מאגרי הביוב אחרת הביוב ילך ויעלה עד שתתרחש הצפת ביוב.
דוגמאות: שאיבת בור ספיגה, שאיבת שירותים כימיים, שאיבת בור רקב.

כמו כן, אם יש לכם צורך במשאבה טבולה, דעו שאנו מתקינים ומוכרים משאבות טבולות מתוצרת החברות המובילות בעולם. בשורה התחתונה אנו בצע את העבודה מ-א' ועד ת'.
כבר אין צורך להזמין חברה אחת שתשאב את בור המשאבה הטבולה וחברה נוספת שתתקין את המשאבה.
אנו נגיע אליכם ונבצע את כל הנדרש וזאת בסטנדרטים המוביליים והמקצועיים ביותר.

צוות ביובית מקצועי ומיומן
ציוד משוכלל בלבד לא יספיק לתת פתרון אפקטיבי לבעיית הביוב, אם צוות הביובית לא מקצועי ואיננו בכל מיומנות מקצועית מספקת, כנראה שאיכות העבודה תהיה בהתאם.
הביובית אומנם מתוכננת להתמודד עם כל תקלת ביוב, אך חשוב להבין שצריך לדעת לתפעל את הציוד בצורה נכונה. יתרה מזו, כל מקרה שונה מקודמו ומזמן הפתעות נוספות שיש להתמודד איתן באופן יעיל ואופטימלי.

שרותי ביובית נוספים בקרבת כפר קאסם: ביובית בראש העין ביובית בפתח תקווה, ביובית באורנית

צריכים שרות ביובית בכפר קאסם? התקשרו אלינו כעת, על מנת לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד ללא כל התחייבות.

שלח הודעה לביובית המרכז

072-3974170 דילוג לתוכן