דרך מנחם בגין

תל אביב

072-3974-170

24 שעות ביממה בזמינות מיידית

פתיחת סתימות מרזבים

הגשמים מציפים את הגג? המרזב מלא פסולת? קיימת תקלה או חשש לתקלה במערכת הניקוז?
ברשותנו הידע, המיומנות והציוד לטיפול המקצועי ביותר בכל בעיית ניקוז
אנו במרכז לשאיבות ושרותי ביוב מתמחים בין השאר בתחום הניקוז ונשמח להציע לכם שרות אדיב ומקצועי במחירים הזולים בארץ!

סתימות מרזבים
סתימה במרזב ולא משנה ממה היא נוצרה עשויה לגרום לנו לעוגמת נפש לא פשוטה כלל וכלל. תפקיד המרזב הינו להוביל נוזלים בד"כ מי גשמים מגג המבנה ולנקז אותם מטה. מרז שלא יעשה את עבודתו כראוי יגרום להצפה אשר תפגע והן במבנה עצמו והן ברכוש המצוי בו.
סתימה במרזב עשויה להגרם כתוצאה מלכלוך או פסולת שמצאה את דרכה לתוך המרזב, מעצמים זרים כדוגמת קרשים וצעצועים שהושלכו לתוך המרזב ועוד.

כיצד פותחים סתימה במרזב?
פתיחת סתימה מבצעים באמצעות ביובית. לקצה צינור הלחץ של הביובית מחוברת דיזה, כאשר לאחר הפעלת לחץ המים ע"י הביובית הדיזה תתקדם במהירות עצמה ולמעשה תפרוץ את הסתימה בדיוק כמו שהביובית מבצעת פתיחת סתימת ביוב.


האם ניתן למנוע היווצרות סתימות במרזבים?
אומנם לא ניתן למנוע לחלוטין סתימות במרזבים אך בוודאי שניתן להפחית את חומרתן ואת תדירותן. שואלים את עצמכם כיצד? התשובה די פשוטה, שימרו על גג נקי בדגש על סביבת המרזב, כך שלא יצטברו סביב המרזב ובתוכו עצמים זרים ופסולת כדוגמת אבק, אבנים וחולות, שקיות פלסטיק וכן הלאה.
כמו כן הקפידו לבצע ניקוי מרזבים בתדירות מספקת, זכרו אחזקה מונעת נבונה ואחראית תמנע בעיות קשות ומיותרות. 

ניקוי מרזבים
לא רק מרזב סתום צריך לנקות, אלא למעשה חשוב מאוד לנקות כל מרזב, כל שכן לקראת עונת החורף המלווה בגשמים.
מערכת הניקוז ובפרט המרזב מהווים רכיב חשוב בתשתית המבנה, ולמעשה מונעים נזקים כבדים כדוגמת הצפות שעשויות לגרום לפגיעה בגג המבנה, רעפים אם ישנם, קירות המבנה, יסודות המבנה, רכוש וכן הלאה.
ניקוי המרזבים ימנע סתימה במרזב ואף תפקוד לקוי של המרזב.
ניקוי מרזב מבוצע בעזרת לחץ מים גבוה ע"י ביובית, ואמנם נחשב למלאכה קשה אך התועלת ממנה בהחלט מצדיקה את הקושי הטמון בה.

פתיחת סתימות במערכות הניקוז
מערכת הניקוז מבוססת על שיפועים ובד"כ לא תלויה במקורות אנרגיה חיצונים כדוגמת מנועים או משאבות. המערכת מורכבת בין השאר מצינורות אנכיים המכונים מרזבים וקווי ניקוז. מערכת הניקוז מובילה את המים מגג המבנה אל מחוצה לו ומהווה את אחת מהמערכות החשובות ביותר בכל מבנה.
רבים טועים לחשוב שמערכות הניקוז והביוב משולבות, אך למעשה הן נפרדות לחלוטין, וזאת בעיקר משום כך שמי הביוב דורשים תהליך טיהור ולכן מוזרמים למט"ש וזאת בניגוד למי הניקוז אשר נקיים משמעותית ממי הביוב.
אם נתקלתם סתימת ניקוז או אף אם הבחנתם שאט אט מצטברים מים על גג המבנה, מומלץ לקרוא בהקדם לבעל מקצוע שמתמחה בפתרון בעיות אלו, וכך תמנעו נזקים כבדים.

שמירה על כללי בטיחות – סתימות מרזבים
התעסקות עם מרזבים טומנת בחובה סיכון גבוה, וזאת עקב הצורך בעבודה בגובה בסביבה פתוחה הכוללת רוחות ומפגעים פוטנציאלים נוספים כדוגמת דודי שמש וכבלים חשמליים שיהפכו את סביבת העבודה למאתגרת יהוו אתגר ומכשול.
פתיחת סתימה במרזב תכלול מרכיבי סיכון נוספים עקב הצורך בשימוש בכלי עבודה, צינור לחץ ודיזה לפתיחת הסתימה והפעלת מאמץ ניכר.
לאדם מן השורה אין את הידע כיצד להישמר מפגיעה מיותרת, ובוודאי שאין ברשותו ציוד מגן כדוגמת קסדות, רתמות הגנה וכן הלאה.
לפיכך, אל תיקחו סיכונים מיותרים ושימרו על בריאותכם. אם קיימת סתימה במרזב צרו קשר עם חברה מקצועית שתדאג לבצע את פתיחת הסתימה על הצד הטוב ביותר ללא צורך בסיכונים מיותרים.

צילום מרזבים
קווי הניקוז והמרזבים סגורים והמתרחש בתוכם מהווה תעלומה עבורנו, אך אל חשש אם קיים צורך לאבחן את המתרחש בתוככי המרזבים ניתן לעשות זאת בקלות באמצעות צילום המרזב.
תהליך צילום המרזב דומה מאוד לצילום קווי ביוב ונעשה באמצעות מצלמות סיב אופטי או באמצעות רובוטים חדישים ייעודים לצילום.
באמצעות צילום המרזב ניתן לענות על שאלות רבות ולגלות לדוגמה האם המרזב תקין או שקיים שבר/סדק במרזב, האם סתימת המרזב נגרמה מחולות ואבנים או דווקא משאריות בטון.
אם סתימת המרזב לא נפתחת, או אף אם סתימת המרזב עיקשת וחוזרת לעיתים קרובות, מומלץ לבצע צילום מרזב אשר יתן לכם מידע מדויק ומלא לגבי מצב המרזב והפתרון הטוב ביותר שניתן לבצע.

מחירון – פתיחת סתימה במרזב

מחיר פתיחת סתימה במרזב מתחיל ב-800 ₪ ועשוי לעלות וזאת בכפוף למורכבות העבודה.
בין הרכיבים שישפיעו על עלות פתיחת סתימה במרזב ניתן למנות את הרכיבים הבאים:

  • גובה המרזב
  • מספר המרזבים שיש לפתוח
  • האם מדובר במרזב סמוי / מרזב חיצוני
  • קוטר המרזב
  • מידת הסכנה הכרוכה בעבודה – מצב הגג, מזג אוויר ועוד
  • מועד הזמנת השירות – האם מדובר בליל סערה, או ערב חג

המרזב מלוכלך וצריכים שירות פתיחת סתימה במרזב? התקשרו אלינו ותקבלו את הצעת המחיר המשתלמת ביותר עבורכם. כל שירותי המרזבים כדוגמת ניקוי מרזבים בבית משותף, שטיפת מרזבים בלחץ מים גבוה, פתיחת מרזבים ועוד

שלח הודעה לביובית המרכז

072-3974170 דילוג לתוכן