דרך מנחם בגין

תל אביב

072-3974-170

24 שעות ביממה בזמינות מיידית

שטיפת מרזבים / ניקוי מרזבים

צריכים שירות ניקוי מרזבים ? אין מה לחשוב פעמיים, בוחרים במרכז לשאיבות ושרותי ביוב
אנו נבצע שטיפת מרזב בלחץ מים גבוה ונוודא שהמרזב פועל בצורה תקינה לחלוטין
זכרו מרזב תקין יגן על המבנה מפני הצפה !

הצורך בשטיפת וניקוי מרזבים עולה כאשר המרזב נסתם עקב הצטברות לכלוך, וכן במקרים בהם אנו מעוניינים לבצע תחזוקה מונעת עוד לפני שפעילות המרזב איננה תקינה.
ההשלכות של מרזב לא תקין הן ניקוז לא יעיל של המים אל מחוץ למבנה, ובמילים אחרות קיים חשש כבד להצפה ולנזק לרכוש.
שכיחות נזקים אלו עולה בעונת החורף ולפיכך מומלץ להקדים ולבצע תחזוקה מונעת ולבצע שטיפת מרזבים טרם הצטברות הלכלוך והופעת הנזקים כתוצאה מסתימה במרזב.

  אנו בחברת המרכז לשאיבות ושרותי ביובית מציעים שרותי ניקוי מרזבים באמצעות מכשור מתקדם לשם קבלת תוצאה איכותית אשר תשמר לתקופה ארוכה, וזאת תוך השקעת זמן מועט ביחס לתוצאה האיכותית, ולפיכך אנו מסוגלים להציע תמחור אטרקטיבי לעומת המתחרים בענף.


פתיחת סתימות מרזבים

סתימות במרזבים עשויות להיות פשוטות וקלות לשחרור, אך לצערנו במקרים רבים נגלה ששחרור סתימה ממרזב מצריך עבודה מאומצת והשקעת משאבים רבים.
בד"כ סתימת במרזבים מתפתחות בחודשי הקיץ בהם מצטבר אבק רב על גג המבנה ובפתחי המרזבים, ואט אט נלכדת פסולת בתוך המרזב. פסולת זו עשויה לכלול אבנים, סלעים, צעצועים, קרשים, לשלשת יונים, שקיות פלסטיק ולמען האמת.. נתקלנו בכל כך הרבה גורמים לסתימות במרזבים שפשוט ניתן לומר שכמעט כל עצם או חפץ זר עשויים למצוא את דרכם למרזה ולגרום לסתימה.

פתיחת סתימה במרזב נעשית בדרך כלל על ידי ביובית המצוידת במשאבות לחץ מים ומסוגלת לייצר לחץ מים גבוה, אשר ישמש אותנו לביצוע שטיפת המרזב וריכוך הפסולת אשר הצטברה במרזב.
לחץ המים של ביובית ממוצעת עומד על כ: 260-450 ליטר מים לדקה, כך שלפסולת שהצטברה במרזב אין שום סיכוי לשרוד ותוך מספר דקות נקבל מרזב נקי ותקין.

חיתוך בטון ממרזב וסילוק עצמים קשים ממרזבים

קיימים מקרים בהם מצטבר בטון במרזב, בד"כ מדובר במבנים לאחר אכלוס או במבנים שעברו הליכי שיפוצים. בדרכים שונות ומשונות הבטון מגיע אל המרזב וגורם לפגיעה בתקינותו ואף לסתימה מוחלטת.
כיצד ננקה את המרזב מהבטון?

אופציה 1 – דיזת חיתוך בטון:
לקצה צינור הלחץ של הביובית נחבר דיזה מיוחדת שמורכבת ממערכת סכינים ומתכות חדות. בעת הפעלת לחץ המים של הביובית הדיזה תסתובב במהירות אדירה ותסיר את הבטון מהמרזב.

אופציה 2- רובוט לעבודות צנרת:
במקרים בהם יש הצטברות בטון רב או גושים גדולים של בטון יתכן ואופציה 1 לא תספק את הסחורה. אך אל דאגה, יש לנו פתרונות גם למקרים המורכבים ביותר.
ניתן להחדיר למרזב רובוט לעבודות צנרת, רובוט זה נשלט מרחוק ע"י צוות שליטה, אשר ינווט את הרובוט ויפעיל אותו עד לניסור מוחלט של הבטון וקבלת מרזב נקי לחלוטין.
אומנם מדובר באופציה יקרה יותר מאשר שימוש בדיזת חיתוך בטון, אך במבחן התוצאה הרובוט לעבודות צנרת יספק תוצאה יסודית ומקצועית גם במקרים המורכבים ביותר.


שירותים נלווים עבור ניקוי מרזבים

לחברתנו כל הכלים, הידע והניסיון לביצוע כל השירותים בתחומי הביוב, הניקוז והשאיבות.
אצלו תקבלו פתרון מלא לבעיה והכל תחת קורת גג אחת בלי צורך לתאם מספר בעלי מקצוע שונים.
בין השירותים שלנו תמצאו את השירותים הבאים:

עלות ניקוי מרזב

הגענו לשאלת השאלות, כמה עולים שירותי ניקוי מרזבים?
התשובה לשאלה זו תלויה במספר פרמטרים שנחלק אותם ל-2 קבוצות:

  1. מאפיינים שקשורים למרזב – גובה המרזב, שיפוע המרזב, גיל המרזב, רמת הנגישות והסיכון הכרוך בהגעה למרזב, מצבו הפיזי של המרזב.
  2. מאפייני שירות כלליים – כמו כל שירות אחר שתזמינו, גם עלות שירות שטיפת מרזבים תלויה בפרמטרים כדוגמת שעת הזמנת השירות, האם אתם לקוחות קבועים, מס' המרזבים הדורשים ניקוי ועוד.

בכל אופן לא נשאיר אתכם סקרנים, מחיר ניקוי מרזבים מתחיל ב-800 ₪ ועשוי להשתנות בהתאם לפרמטרים שציינו. כמובן שמדובר במחיר של המרכז לשאיבות ושרותי ביוב, אצל המתחרים סביר להניח שתקבלו מחירים גבוהים יותר.
מעוניינים במידע בנוגע למחירים שלנו? אתם מוזמנים לעבור למחירון ביובית, המחירון המקיף והזול בישראל לכל שרותי הביובית והשאיבות.
לידיעתכם, אנו מתחרים בכל הצעת מחיר שתקבלו. סקפטיים? התקשרו אלינו ותיווכחו.

אחזקה מונעת – ניקוי מרזבים לקראת החורף

מדוע לחכות שהמים יציפו את המבנה? החכם עיניו בראשו, אם אתם מזהים הצטברות מים על גג המבנה או פתחי ניקוז מלאי אבק ולכלוך אל תחכו, הזמינו שירות ניקוי מרזבים.
אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת פרטים בגין עלויות ניקוי המרזבים ולהתעניין במבצעים החמים שלנו אשר מתעדכנים בכל עת.

אגב, גם אם לצערכם נתקלתם במרזב סתום באמצע הסערה והמים עולים על גדותיהם, לא מאוחר מדי, התקשרו אלינו מיד ותקבלו שירות ניקוי מרזבים מהיום להיום בזמינות מידית.


המנעו מסיכונים מיותרים – אל תתעסקו בעצמכם עם המרזבים

אז נכון מרזב סתום עשוי לגרום לצרות צרורות, אך חשוב הרבה יותר לשמור על בריאותינו נאשר לנקות את המרזב.
את מלאכת ניקוי המרזב תשאירו למומחים ! חברה מקצועית תשתמש בציוד מגן כדוגמת רתמות וקסדות ותדע לבצע את העבודה תוך סיכון מינימאלי לתאונות מצערות.
סביבת המרזבים מסוכנת עד מאוד, מדובר בגבהים מסוכנים, חלל פתוח לרוחות וגשמים, וכן מרצפות וחיפויים שעשויים להתפורר ולהתמוטט ולהוות סכנת נפשות.

בחברת המרכז לשאיבות ושרותי ביוב רק עובדי החברה אשר עברו הכשרות מתאימות ומחזיקים בתעודות הסמכה רלוונטיות כדוגמת הכשרת עבודה בגובה ועבודה בחלל מוקף מורשים לבצע עבודות אלו.
לא נוטלים סיכונים מיותרים! החיים שלנו חשובים מדי בשביל לאבד אותם ברגע של חוסר תשומת לב או עקב פזיזות ושיקול דעת מוטעה.

כיצד נבחר חברה לניקוי מרזבים?

בבחירת חברה לביצוע שטיפת מרזבים מומלץ לבחור בחברה מקצועית ואמינה, וזאת עקב המורכבות בבחינת איכות העבודה והצורך בהשגת תוצאות אשר יחזיקו מעמד זמן רב ככל הניתן.
המרזב סמוי מהעין והגישה אליו מסוכנת, לכן חשוב לבחור חברה אמינה שנוכל לסמוך על איכות עבודתה, הרי לנו יהיה קשה מאוד לבחון את תקינות המרזב.
כמו כן, ודאו מראש שלבעל המקצוע שמולכם ניסיון רב ומיומנות גבוהה בניקוי מרזבים, נזק למרזב כתוצאה מעבודה רשלנית יעלה לכם ביוקר.


למי אנו מציעים שרות ניקוי מרזבים?

מחפשים שרות ניקוי מרזבים לבית משותף? או אולי ניקוי מרזבים למפעל?
כיום המרזבים נפוצים בכל מבנה, תפקידם לנקז נוזלים מגג המבנה וקירותיו החיצוניים החוצה כך שלא תתרחש הצפה במבנה או פגיעה כלשהיא עקב הצטברות נוזלים.
ובדיוק כמו שהמרזבים נפוצים בכל מבנה כך גם שירותי ניקוי מרזבים נחוצים בכל מבנה.
אף אל דאגה, אצלנו במרכז לשאיבות תקבלו מענה מלא מ-א' ועד ת' לכל מרזב, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. הזמינו אותם ולא תתחרטו.


סוגי מרזבים

בשיטות הבנייה הנהוגות בארץ ניתן להבחין ב-2 סוגי מרזבים עיקריים.
הראשון הינו מרזב פנימי שלמעשה חבוי בתוך מעטפת הבניין כך שלא ניתן לזהות אותו מרחוק. בד"כ המרזב הפנימי יהיה מחופה בחומרים כדוגמת אלומיניום או עץ.
הסוג השני הינו מרזב חיצוני, מרזב זה ניתן לזיהוי מרחוק והוא מהווה מעין יחידה נפרדת. בד"כ המרזב החיצוני יהיה עשוי פח זול, והוא יהיה נפוץ יותר בבנייה ישנה וזולה ביחס לבנייה המאופיינת במרזב פנימי.

שרותי שטיפת מרזבים במחירים הזולים בארץ! התקשרו אלינו לקבלת ייעוץ מקצועי ללא כל עלות ו/או הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד.

שלח הודעה לביובית המרכז

072-3974170 דילוג לתוכן