דרך מנחם בגין

תל אביב

072-3974-170

24 שעות ביממה בזמינות מיידית

ביובית בקריית מלאכי

מחפש/ת שרותי ביובית בקריית מלאכי?
אצלנו תקבלו את כל שרותי הביובית בקריית מלאכי במחירים הזולים ביותר
שאיבת ביוב בקריית מלאכי, שאיבת הצפות בקריית מלאכי,  פתיחת סתימות בקריית מלאכי ועוד

ביובית בקריית מלאכי
סביר להניח שרובכם נתקלתם בביובית בימים האחרונים גם אם לא ידעתם מה היא, הביובית נפוצות על הכבישים עקב השימוש התדיר שנעשה בשירותיהם בעיקר עבור עבודות אחזקה ותיקון תקלות  ביוב.
כיצד נראית הביובית? מרבית הביוביות מותקנות על גבי משאיות וכוללות מיכל גדול וצינורות עבים בצידי המשאית. המערכות העיקריות של הביובית הן מערכת לחץ מים גבוה שמשמשת בעיקר לפתיחת סתימות ביוב, שטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה ועוד וכן מערכת שאיבה בעזרתה הביובית שואבת ביוב, הצפות והלאה.
בשנים האחרונות ניתן לראות עוד ועוד ביוביות אשר מותקנות על גבי רכבים קטנים ונגישים יותר ממשאית כדוגמת טנדרים ורכבים מסחריים, וזאת עקב הצורך הגדל ביוביות נגישות שיתנו מענה לחניונים ואזורים צרים מאחר ולמשאית ביובית קיימים קשיים רבים במתן שירות במקרים אלו.

שאיבת ביוב בקריית מלאכי
אם נשאל אתכם מהן הפעולות שמבצעת הביובית בתדירות הגבוהה ביותר סביר להניח שאחת מהפעולות בהן תנקבו תהיה שאיבת ביוב. ואכן הפעולות שמבוצעות בתדירות הגבוהה ביותר הן פתיחת סתימות ביוב ושאיבת ביוב.
את שאיבת הביוב מבצע צוות הביובית בעזרת משאבת וואקום חזקה אשר מותקנת על גבי הביובית, ושואבת את הביוב (או כל חומר אחר) דרך צינורות שאיבה ישירות למיכל אשר מותקן על גבי הביובית ומאפשר לה לאחסן את הזולים והחומרים שנשאבו ולהוביל אותם לאתר הטמנה מורשה.
לעיתים, בעיקר עקב גישה לא נוחה, צוות השאיבה יבצע את השאיבה באמצעים אחרים כגון משאבות טבולות ומשאבות ביוב ניידות.
חשוב להדגיש שהביובית לא משמשת אך ורק לשאיבת ביוב אלא למגוון נוסף של שרותי שאיבות כדוגמת: שאיבת הצפות, שאיבת שומן ממפרידי שומנים ועוד.
אם אתם צריכים שרותי שאיבת ביוב בקריית מלאכי אל תהססו, צרו עימנו קשר לקבלת מידע מפורט ללכ כל עלות או התחייבות מצידכם 072-3974-170

זמינות גבוהה 24 שעות ביממה
סביר להניח שבכל הזמנת שירות שאתם מבצעים אתם מעדיפים שירות מידי ככל הניתן. אך כאשר יש לכם צורך בשירותי ביובית, יש לעיתוי השירות חשיבות רבה מעבר לדחיית סיפוקים או נוחות כזו או אחרת. המשמעות של עיכוב בטיפול תקלת ביוב הינה מפגעים תברואתיים, מפגעי ריח, פגיעה סביבתית ואף עשויים להגיע לכדי פגיעה בריאותית.
לכן אם אתם מזמינים שרותי ביובית ודאו מראש שהשירות יבוצע במהרה.
אנו במרכז לשאיבות ושרותי ביוב מעמידים לרשותכם 24 שעות ביממה ביובית בקריית מלאכי לכל צורך שיעלה, כך שתקבלו שירות בזמינות מיידית ללא עיכובים.

כמה עולה שרות ביובית בקריית מלאכי ?
השאלה כמה עולים שרותי ביובית מקבילה לשאלה כמה עולה רכב או כמה עולה שמלה. בדיוק כמו שמחיר רכב משתנה בהתאם לשנתון, יצרן, מצבו הפיזי וכן הלאה. ובדיוק כמו שמחיר השמלה משתנה בהתאם למעצב, החומרים מהם היא עשויה, מועד תפירתה ועוד בדיוק כך גם מחיר שרות ביובית משתנה בהתאם למספר גורמים.
הגורמים העיקריים שמשפיעים על מחיר שרותי הביובית:
1. סוג השירות הספציפי – מחיר שרות הביובית מושפע ישירות מסוג העבודה הנדרשת או אף משילוב עבודות שיש לבצע כדוגמת: פתיחת סתימת ביוב, שאיבת ביוב, צילום קו ביוב ועוד

2. תזמון הזמנת השירות – כמו של שירות אחר,  הזמנת בעל מקצוע לשעות חריגות או לימים שאינם ימי עבודה תתבטא בתעריף גבוה .אי לכך אנו ממליצים במקרים שסובלים דיחוי לתזמן את שרותי הביובית למועד נוח, ועל ידי כך תחסכו עלויות ברות חסכון.

4. . איכות העבודה והשירות – כמאמר הביטוי אין מתנות חינם,  שירותי איכותי ויסודי שכולל אחריות ויתרונות נוספים עשוי לעלות יותר משירות לא מקצועי.

3. מורכבות העבודה והיקף המשאבים הנדרשים – ככל שהעבודה הספציפית מסובכת ומורכבת יותר, כך יש להשקיע משאבי זמן ומאמץ רבים יותר ועלות השירותים תתייקר בהתאמה. פתיחת סתימת ביוב שנגרמה מפסולת מגבונים תהיה זולה לעומת פתיחת סתימת ביוב כתוצאה משורשים בביוב,  ושאיבת 1 קוב ביוב תהיה זולה יותר בהשוואה לשאיבת 5 קוב ביוב.

 

אז אם אתם צריכים שרותי ביובית בקרית מלאכי אין מה לחשוב פעמיים. צרו איתנו קשר לקבלת שירות מקצועי ואמין במחירים המשתלמים בישראל  072-3974-170

שלח הודעה לביובית המרכז

072-3974170 דילוג לתוכן