דרך מנחם בגין

תל אביב

072-3974-170

24 שעות ביממה בזמינות מיידית

ביובית במזכרת בתיה

יש לכם סתימת ביוב במזכרת בתיה? מחפשים חברת ביובית במזכרת בתיה?
אנו מציעים שרותי ביובית במזכרת בתיה 24 שעות ביממה במחירים אטרקטיביים
כל אחד מאיתנו נחשף לתקלה בביוב, יתכן שבדירת המגורים, יתכן שבמקום העבודה ויתכן שסתם ברחוב. המראות הלא מלבבים והריחות הלא נעימים שמתלווים לתקלות ביוב מרתיעים את רובנו.
נקווה שמאמר זה יעשה לכם סדר ויחשוף אתכם לעולם הביוב כך שלא תירתעו ואף תדעו כיצד לפעול במקרה ומתרחשת תקלת ביוב.

ממה נגרמות תקלות ביוב?
תקלות ביוב נגרמות כתוצאה מלא מעט גורמים אשר שונים כמעט לחלוטים האחד מהשני, כדוגמת:

  • השפעות הטבע – טמפרטורה קיצונית שגורמת לפיצוצים ושברים בקוו ביוב, רעידות אדמה שגורמות לקריסת קווי ביוב,  שורשי עצים וצמחיה שגורמים לשברים ומעיכות בקווי ביוב, לסתימות חוזרות ונשנות וכן הלאה.
  • עייפות החומר – עם השנים חומרים מתבלים כתוצאה ממאמץ ומחזורי העמסה רבים, כתוצאה מכך נוטה החומר להינזק בקלות רבה יותר לעומת שנותיו הראשונות. עקרון זה תקף גם לגבי עקרון זה לא פוסח על תשתיות הביוב שעובדות למעשה 24 שעות ביממה ונחשבות לתשתיות עמוסות ביותר. כתוצאה מעייפות החומר נגרמים סדקים ושברים לקווי ביוב, שוחות ביוב ועוד.
  • התקנה רשלנית ורכיבים לא תקניים – כמו כל מערכת אחרת כשלים בהתקנה או רכיבים לא תקניים עשויים לחשוף את מערכת הביוב לתקלות, החל מסתימות ביוב ועד לתקלות חמורות הרבה יותר.
  • הגורם האנושי – כמו כמעט כל תקלה אחרת, לנו בני האדם אחריות רבה. מערכת הביוב נועדה ויודעת להתמודד היטב עם שפכים אך משתמשים במערכת שמשליכים אליה פסולת שונה גורמים לסתימות ביוב רבות. כדוגמת: שומני מטבח, מגבונים ומוצרי היגיינה, שקיות ומוצרי פלסטיק ועוד.

מי מטפל בתקלות ביוב?
בתקלות ביוב מטפלת הביובית, הביובית היא למעשה ציוד שמותקן בד"כ על משאיות וזאת עקב משקלו הרב ונפחו הגדול. מטרותיה העיקריות של הביובית הינן לתת מענה לתקלות ביוב ולבצע אחזקה שוטפת לתשתיות הביוב והניקוז.
הביובית מצוידת במיכל גדול שאוגר את החומרים שהיא שואבת באמצעות משאבה עוצמתית, וכן במיכל מים נפרד שמשמש את מערכת הפקת לחץ המים אשר בעזרתה הביובית מבצעת פתיחת סתימות ביוב, שטיפת קווי ביוב וכן הלאה.
צוותי הביובית מיומנים ובעלי כל הכלים והידע לבצע כל עבודת ביוב על הצד הטוב ביותר.
אצלנו במרכז לשאיבות ושרותי ביוב תוכלו למצוא בכל יום ובכל שעה שרותי ביובית במזכרת בתיה במחירים ללא תחרות.

שאיבת ביוב במזכרת בתיה
הביוב מציף את החצר? המשאבה הטבולה הפסיקה לעבוד? כנראה שאתם צריכים לבצע שאיבת ביוב.

מתי מבצעים שאיבת ביוב?
שאיבת ביוב זו אחת מהפעולות שנעשות בתדירות הגבוהה ביותר ע"י ביובית, המצבים העיקרים בהם מבצעים שאיבת ביוב הם:

  • ניקוי מערכת הביוב מפסולת שאינה מתכלה – ישנם סוגי פסולת רבים אשר חודרים למערכת הביוב ופוגעים בתפקודה התקין כדוגמת מגבונים, פסולת פלסטיק, שומני מזון ועוד. אם לא תבוצע שאיבת ביוב הפסולת תישאר במערכת הביוב ותגרום לעוד ועוד תקלות ביוב. ביצוע שאיבת ביוב ינקה את מערכת הביוב ויבטיח את תפקודה התקין.
  • שאיבת מאגר ביוב שהתמלא ואינו מחובר למערכת הביוב הראשית – ישנם מאגרי ביוב מבודדים כדוגמת בורות ספיגה אשר אינם מחוברים למערכת הביוב הראשית מסיבות רבות ומגוונות. מטבע הדברים אי ביצוע שאיבת ביוב תקופתית יגרום לעליית הביוב על גדותיו.
  • שאיבת בור משאבה עקב תקלה – משאבות טבולות מותקנות כאשר יש צורך במערכת ביוב מתחת לגובה פני הקרקע לדוגמה במרתפים וחניונים. מערכת הביוב עובדת על שיפועים ללא תלות באנרגיה חיצונית ולכן מאחר ובמקומות אלו מאגר הביוב נמוך מדי יש להיעזר באנרגיה חיצונית לשם העלאת הביוב לפני הקרקע והזרמות למערכת הביוב הראשית. וזהו תפקיד המשאבה הטבולה, להעלות את הביוב לפני הקרקע ולהזרימו למערכת הביוב. כאשר מתרחשת תקלה במשאבה הטבולה יש צורך בשאיבת הביוב מבור המשאבה.

אצלנו במרכז לשאיבות ושרותי ביוב ניתן לקבל שירותי שאיבת ביוב בכל היקף, הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים כדוגמת קבלנים. לכן אם אתם מחפשים שרות שאיבת ביוב במזכרת בתיה או בכל מקום אחר אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל שעה.

סתימת הביוב חזרה? מחפשים ביובית במזכרת בתיה ?  פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר משתלמת עבור כל שירותי הביוב במזכרת בתיה 072-3974-170

שלח הודעה לביובית המרכז

072-3974170 דילוג לתוכן