דרך מנחם בגין

תל אביב

072-3974-170

24 שעות ביממה בזמינות מיידית

טיפים להוזלת שרותי ביובית

כמעט כל יום אנו נתקלים בשאלה "כיצד ניתן להוזיל את שרותי הביובית?". בינינו, בהחלט אפשר להבין מהיכן שאלה זו נובעת.

במאמר זה אנו נביא מס' רעיונות שימושיים אשר עשויים להפחית את עלויות שרותי הביובית אשר תזמינו. מן הסתם לא כל ההמלצות יהיו רלוונטיות עבורכם, אך בזכות אלו שכן יתרמו לכם מידע מועיל ויעיל, מומלץ להתאזר בסבלנות, להתרווח על הכורסא, ולקרוא את המאמר עד סופו.

אגב, יש לכם רעיונות נוספים? הערות או הערות בנושא הוזלת שרותי הביובית? אתם בהחלט מוזמנים להקליק על הלינק לצור קשר , ולהשאיר לנו הודעה.
אוקיי, אז מתחילים, להלן טיפים מומלצים להוזלת שרותי ביובית

  1. פנו ישירות לחברת הביובית ולא דרך מתווכים – ישנם מתווכים רבים ששואפים לגזור קופן בגין תיווך שרותי ביובית. כמובן שהאינטרס שלכם לדלג על המתווך ולפנות ישירות לבעל המקצוע. לא רקק שתחסכו בעלויות תיווך מופרזות ומיותרות אלא אף תקבלו כתובת אחת לכל צורך או בעיה שתצוץ.
  2. השתדלו להיות עקביים – קיבלתם שירות מביובית מקצועית? מרוצים מהשירות שקיבלתם? שימרו את הטלפון והשתמשו בשירותיה פעמים נוספות.
    לקוח חוזר נאמן יזכה למחירים אטרקטיביים כתגמול על נאמנותו.
    יתרה מזו, אם אתם מרוצים מאיכות העבודה למה לא ליהנות בעתיד משירותיו של בעל המקצוע?
  3. המליצו על שרותי הביובית – תעריכו את האמינות והמסירות של בעל מקצוע שמשתדל עבורכם, ותתוגמלו בהתאם. קיבלתם שירות מבעל מקצוע תותח? נהניתם משירות אמין ומקצועי? תמליצו לכל המעוניין כדוגמת שכנים, חברים, מקום העבודה ומכרים נוספים שצריכים שרותי ביובית. אל תשכחו להזכיר להם שיספרו לבעל המקצוע מי הפנה אותם אליו.
  4. ערכו סקר השוואת מחירים – נכון שאם קיימת תקלת ביוב הצורך הוא מידי, אך עם זאת, השתדלו לבצע השוואת מחירים קצרה. היא עשויה לחסוך לכם כסף רב.
    תשומת ליבכם שרמת מחירים נמוכה מדי צריכה להדליק נורות אזהרה. לביוביות כמו לכל עסק אחר ישנן עלויות, ירידה מתחת לטווח המחירים הסביר עשויה להעלות שאלות נוקבות בדבר אמינות בעל המקצוע, ניסיונו, ואיכות עבודתו.
  5. הפגינו בקיאות בשרותי ועלויות הביובית – ככל שתכירו טוב יותר את שרותי הביובית ועלויות השוק כך תקבלו מחיר טוב יותר, ואף לא תיפלו בפח של בעלי מקצוע שרלטנים. לצערנו קיימים לא מעט בעלי מקצוע שינסו לנפח את מורכבות העבודה, ולהציע שירותים שאין לכם צורך בהם. כמו שכולנו יודעים "ידע הוא כוח" ולכן ככל שתצברו ותפגינו ידע כך הוא יעמוד לרשותכם בעת הצורך.
  6. הזמינו שירותים לשעות עבודה נוחות – אם השירות סובל דיחוי הזמינו אותו לשעת עבודת נוחה במסגרת יום העבודה הרגיל, כלומר בין השעות 07:00-18:00. מיותר להזמין שירות לשעה 20:00 בלילה ולשלם עלות גבוהה שכוללת תעריף חירום.
    כמו כן, אם מדובר בשירות שנעשה בתדירות תקופתית קבועה כדוגמת שאיבת בור ספיגה, או ניקוי מרזבים, אל תחכו לרגע האחרון. הזמינו מראש את השירות, ולא מעכשיו לעכשיו.
  7. הזמינו ביובית שמציעה שרות באזור מגורכם – אם תזמינו ביובית שאזור השירות שלה מרוחק, מי לדעתכם יאלץ לספוג את עלויות הדלק, הבלאי וזמן העבודה הנדרש לשם ההגעה אליכם? כמובן שעלויות אלו יגולגלו אליכם ויגולמו במחיר המנופח שתאלצו לשלם.
    לכן אחת השאלות הראשונות שעליכם לשאול היא מהם אזורי השירות של הביובית אותה אתם מעוניינים להזמין.
  8. זכרו הזול עולה ביוקר, אל תתפשרו על מקצועיות – ביחרו בחברה מקצועית ומנוסה, כזו שעובדיה יבצעו את השירות ברמה גבוהה ואיכותית. כך לא תסבלו מתקלות חוזרות וחלילה מעבודה רשלנית. אל תתפשרו על איכות העבודה, בכל הקשור לתקינות מערכת הביוב, אין זה המקום לנסות לחסוך ולהתפשר.
  9. הכינו את אזור העבודה טרם הגעת הביובית למקום – ככל שהעבודה תהיה קלה יותר עבור צוות הביובית, כך המחיר שתשלמו יהיה זול יותר. כיצד ניתן להקל על צוות הביובית? פנו חפצים ורכבים שחוסמים את הגישה ומונעים מעבר נוח לאזור העבודה.
  10. הרחיבו במידע עוד בשלב שיחת הטלפונית הראשונית – ככל שצוות הביובית ידע להתכונן טוב יותר לקראת העבודה הנדרשת כך הוא יוכל לבצע אותה ביעילות רבה יותר, ובהתאם לכך להציע לכם מחיר אטרקטיבי יותר.
    לכן, אל תחסכו במידע שאתם מספקים לבעל המקצוע, השתדלו להרחיב ככל הנדרש. מדובר בסתימת ביוב חוזרת? ספרו זאת לבעל המקצוע. מדובר בתקלת ביוב בחניון? הדגישו שיש צורך בביובית לחניונים.
  11. הזמינו שירות מביובית שמציעה מגוון שירותים – מדוע לשלם עלויות כפולות למס' בעלי מקצוע שונים? אם יש לכם צורך במספר שרותי ביוב כדוגמת צילום קו ביוב וחיתוך שורשים בביוב, או בשאיבת ביוב והתקנת משאבת טבולה , אין סיבה שתזמינו מספר בעלי מקצוע שונים ותישאו בעלויות כפולות. הזמינו חברה מנוסה שמציעה את כל שרותי הביוב ולא רק שתרוויחו חסכון ניכר בעלויות אלא אף תהיה לכם כתובת אחת לכל תלונה או צורך עתידי.

לסיכום, כמו שאתם רואים בהחלט אפשר להוזיל את שרותי הביובית, מה גם שלא נדרשת טרחה מרובה. אגב, מרבית ההמלצות האלו רלוונטיות לכל שירות שתבחרו להזמין.
אנו מקווים שהפקתם תועלת ממאמר זה, ובהחלט נשמח להציע לקרוא מאמרים נוספים בבלוג הביובית שלנו:

הכל על שאיבת הצפות, שאיבת ביוב, כל מה שמומלץ לדעת על משאבות טבולות

שלח הודעה לביובית המרכז

072-3974170 דילוג לתוכן