דרך מנחם בגין

תל אביב

072-3974-170

24 שעות ביממה בזמינות מיידית

מתי נזמין שרותי ביובית ומתי נזמין אינסטלטור?

מדובר בשאלה שאנו שומעים פעמים רבות, ומניחים שבעת התרחשות תקלה, גם אתם מתלבטים מיהו בעל המקצוע שיש להזמין.
למעשה כלל המפתח הוא שבכל הקשור לתשתית ביוב ו/או ניקוז יש להזמין ביובית, ואילו בכל הקשור למערכות האינסטלציה יש להזמין אינסטלטור.
עם זאת, מכיוון שהמערכות משיקות וקיימת חפיפה חלקית בתפקודן, התשובה איננה חד משמעית בכל המקרים ולכן קיים בלבלול רב מיהו בעל המקצוע המתאים אותו עלינו להזמין.

נציין שבכל מקרה, מומלץ תמיד לפרט לבעל המקצוע בהרחבה על הבעיה הקיימת עוד במועד ההזמנה הטלפונית. אל תתעצלו ותרחיבו ככל הניתן, ועל ידי כך תמנעו אי נעימות ובזבוז זמן יקר.
הסבר מפורט כולל פירוט מלא של הבעיה הקיימת, האם מדובר בבעיה חוזרת או שזו הפעם הראשונה שהיא צצה, האם ישנה גישה נוחה לצוות העבודה, האם קיימות תקלות נוספות שיתכן וקיים קשר ביניהן וכן הלאה.

ערכנו רשימה קצרה לשימושכם של מקרים נפוצים בהם יש להזמין ביובית או לחלופין אינסטלטור:

  1. מקרים בהם יש להזמין ביובית:
  1. מקרים בהם יש להזמין אינסטלטור:
    • הרכבת ברזים וכלים סניטריים
    • איתור נזילה
    • תיקון צנרת/נזילת מים
    • הרכבת ותיקון חנוכיית מים
    • הגברת לחץ מים
    • התקנת נקודת מים
    • החלפת ותיקון צנרת מים ביתית
    • התקנת אסלה


זכרו, הזמנת בעל מקצוע לא מתאים עשויה לעלות לכם ביוקר, חישבו מה ההשלכות של בעל מקצוע לא מיומן ו/או ללא ציוד מתאים… תיקון לא מקצועי ואף רשלני עשוי להסב לכם עוגמת נפש רבה.
בכל הקשור למערכת הביוב אסור לחפש קיצורי דרך ופתרונות מכולת, אומנם קווי הביוב קבורים באדמה ואינם חשופים לעיננו, אך לא מומלץ להזניח אותם.
כל תקלה ואפילו הקטנה ביותר במערכת הביוב מזמנת צרות צרורות, החל מריחות רעים ומראות קשים דרך פגיעה סביבתית ותברואתית ועד לפגיעה קשה בשגרת החיים.
בכל הקשור לתקלות ביוב אין קיצורי דרך, הביובית מצוידת במשאבה עוצמתית שתשאב את הלכלוך ממערכת הביוב, ובמשאבת לחץ מים שתשמש את צוות הביובית לשטוף את קווי הביוב ביסודיות.

צריכים שרותי ביובית? התקשרו אלינו לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

מעוניינים במידע נוסף בנושא הביובית? הנה עמודים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

מחירון ביובית, בור ספיגה, ביובית נמוכה

שלח הודעה לביובית המרכז

072-3974170 דילוג לתוכן