דרך מנחם בגין

תל אביב

072-3974-170

24 שעות ביממה בזמינות מיידית

שאיבת מים ממרתף

המרתף מוצף מים? מחפשים חברת שאיבת הצפות אמינה ומקצועית?
אנו, חברת מרכז לשאיבות ושרותי ביוב נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת עם הצוות המקצועי שלנו והציוד החדיש ביותר
אצלנו תקבלו שילוב מנצח:
שירות אמין ומקצועי, זמינות מלאה 24 שעות ביממה והמחירים הזולים בארץ

הצפת מים

קשה לתאר את עוצמת הרגשות ומפח הנפש שעולים כשאנו נכנסים לדירה מוצפת מים. המחזה קשה ואף בלתי נסבל, אך חשוב לקחת הכול בפרופורציות ולהבין שבעזרת חברת שאיבת מקצועית ניתן להתגבר על ההצפה ולשאוב את מים ביסודיות ובמהירות.

הצפת מים גורמת לנזקים רבים, הכוללים בין השאר:

  • נזקים למבנה – המים עשויים לפגוע ביסודות המבנה אשר עשויים ממתכות שונות, בגג וכמובן בקירות ובתקרה. הנזקים עשויים לנוע מטחב ועובש בקירות ועד לנזקים בלתי הפיכים.
  • נזקים לרכוש – המים מהווים סכנה לשלמות הרכוש ופוגעים בעיקר ברהיטי עץ ומוצרי חשמל. הנזקים מתבטאים בפגיעה במשקופים ודלתות, ריהוט ועוד.
    במידה וניתן, בהחלט מומלץ להגביה ולהרחיק את הרכוש ממוקד הצפת המים.
  • פגיעה בשגרת החיים – המחזה הקשה של הדירה המוצפת, הרס השגרה היומית, הריחות הבלתי נסבלים… כל אלו גורמים לפגיעה לא פשוטה באיכות ושגרת החיים.
  • סיכונים בריאותיים – הצפת מים גורמת לתופעות בלתי רצויות ואף מזיקות לבריאות כדוגמת טחב ועובש, פטריות והצטברות חיידקים שונים.

כמובן ששאיבת מים שתעשה במהירות וביעילות תקטין את היקף הנזקים ותחסוך עוגמת נפש רבה וכמובן תוביל לקיטון מהותי בנזקים הכלכליים.

שאיבת מים ממרתף

הדירה מוצפת מים? בדקו מה קורה במרתף. סביר להניח שהמים זרמו מטה אל המרתף וההצפה שם חמורה יותר בהשוואה לשאר הדירה.
אל תכנסו לפאניקה מן הסתם אין בכך שום תועלת. הזמינו במהירות שרותי שאיבת הצפות מחברה מקצועית ואמינה.

שאיבת מים מתבצעת בעזרת משאבות עוצמתיות אשר יסלקו את המים במהירות, קצב השאיבה עומד בד"כ על 40 קוב מים לשעה ועד למעל ל-500 קוב לשעה.
צוות השאיבה יתאים את ציוד השאיבה להצפה כך שיעילות השאיבה תהיה גבוהה ככל הניתן.
במרבית המקרים שאיבת מים ממרתף תבוצע באמצעות הביובית, אשר נעזרת במשאבת הוואקום העוצמתית שלה, מערכת הצינורות שמאפשר לה להגיע לכל נקודה בקלות ומיכל האחסון העצום שלה.
במקרים אחרים נעשה שימוש במשאבות ניידות בקטרים משתנים וכן במשאבה טבולה, ואף בשילוב של מספר מערכות שאיבה נפרדות במקביל.

שאיבת מים ממרתף זו פעולה שמשאירים למקצוענים. חייגו אלינו עוד היום לקבלת פרטים נוספים.

מחירון שאיבת מים

סקרנים כמה עולה שאיבת מים? בואו ונעשה סדר בנושא.
שאיבת מים בסיסית מתחילה בכ-500 ₪ ומשם עשויה לעלות בהתאם למורכבות העבודה, כמות המים שיש לשאוב, נוחות הגישה למוקד המים, האם מדובר בשירות חירום מחוץ לשעות העבודה ומספר גורמים נוספים.
מומלץ לבקש מספר הצעות מחיר כך שתקבלו הצעה אטרקטיבית והוגנת.
כמו כן, אנו ממליצים בחום לא להתפתות למחירים זולים משמעותית ממחיר השוק, מחיר כזה צריך להדליק לכם נורות אזהרה מהבהבות. כיצד בעל המקצוע עומד במחיר כה נמוך? האם השירות לא מקצועי? האם הוא מתכנן לנפח את המחיר תוך כדי עבודה?

אצלנו במרכז לשאיבות ושרותי ביוב תקבלו לא רק שירות מקצועי ואדיב, אלא גם את המחיר האטרקטיבי ביותר עבור שאיבת מים ממרתף או כל שירות שאיבה אחר. כמו כן, אנו מתחרים בכל הצעת מחיר שתקבלו.

מעוניינים במידע נוסף בנושא מחיר שאיבת מים? לחצו על הלינק הבא ותעבור למחירון ביובית ושרותי שאיבות המלא שלנו.

מהיכן שואבים הצפות מים?

בשנים האחרונות המערכות החורפיות הולכות ונהיות גשומות יותר ויותר ואנו עדים למגמת שינוי אקלים קיצוני. המים מגיעים לכל אזור ומבנה ולא מפלים או פוסחים על אף אחד. כאשר עיקר ההצפות מתרחשות באזורים ומבנים אליהם מתנקזים המים.
שכיחות הצפות כתוצאה ממי גשמים גבוהה במיוחד כאשר קיים שילוב של מבנה נמוך ומערכות ניקוז לא יעילות.
אך כמובן שהצפות לא מתרחשות אך ורק כתוצאה ממי גשמים אלא גם מתקלות אינסטלציה בדגש על פיצוצי צנרת ואיטום לקוי, וכן כתוצאה מסתימות ביוב שגורמות להצפת ביוב.

כאמור, ההצפות פוקדות כל מבנה ומוקד שרק תדמיינו עליו. רוצים דוגמאות? דירות מגורים, מבני משרדים, מפעלים, אולמות אירועים, מבנים מסחריים, פיר מעלית, אתרי בנייה ואף רחובות שלמים.

עמודים נוספים שעשויים לעניין אותך: שאיבת מים ממקלט, שאיבת מים מפיר מעלית, שאיבת מים, שאיבת הצפות

אז אם אתם צריכים שרותי שאיבת מים ממרתף, אתם יודעים למי לפנות. התקשרו אלינו כבר עכשיו לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית. המרכז לשאיבות ושרותי ביוב 072-3974-170

שלח הודעה לביובית המרכז

072-3974170 דילוג לתוכן