דרך מנחם בגין

תל אביב

072-3974-170

24 שעות ביממה בזמינות מיידית

ביובית בגבעת שמואל

מחפשים שירות ביובית בגבעת שמואל? אתם מוזמנים להתקשר אלינו בכל שעה לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית ביותר
אצלנו תקבלו שירות מקצועי בזמינות מלאה ובמחירים מפתיעים במיוחד

הורדתם את המים באסלה ולמרבה התדהמה המים גלשו ומציפים את הדירה? נכנסתם לבית ולאכזבתכם ריחות לא נעימים בוקעים מהביוב?
אל דאגה, בדיוק בשביל זה המקצוענים של המרכז לשאיבות ושרותי ביוב עומדים לשרותכם.
השאירו לנו את ההתמודדות אם תקלות הביוב, ואנו נדאג לא לאכזב אתכם.

חברנו מחזיקה בצי ביוביות מתקדם וממבצעת אל כל שרותי הביוב תוך שימוש במיטב האמצעים. עובדי החברה בעלי מיומנות וניסיון רב במתן שירותי תחזוקת ותיקון מערכות ביוב ללקוחות פרטיים, עיסקיים ולרשויות מקומיות.
בין השירותים שלנו ניתן למצוא שירותי פתיחת סתימות ביוב, שאיבת ביוב, צילום קווי ביוב, ניקוי קווי ביוב, שאיבת הצפה, חיתוך שורשים בביוב ועוד. כל זאת בפריסה ארצית, בזמינות מלאה כולל שירותי ביובית חירום בשעות לא שגרתיות.

ביובית בגבעת שמואל

אומנם גבעת שמואל הוכרזה כעיר בשנת 1949 אך היא הוקמה עוד לפני כן בשנת 1944 כשעוד הייתה שכונה במועצה המקומית בני ברק. מטבע הדברים אחוז לא קטן מתשתיות ובפרט מתשתיות הביוב והניקוז בעל ותק של שנים רבות וזו רק אחת הסיבות לשימוש ההולכת וגובר בביובית בגבעת שמואל וסביבתה.
אם נוסיף לכך תקלות ביוב שנגרמות כתוצאה מהשפעת הטבע כדוגמת שינויי טמפרטורה קיצוניים וסחף קרקע שגורמים לשברים וקריסות קווי ביוב, וכמובן את הגורם האנושי שגורם ללא מעט תקלות ביוב עקב התנהגות לא חכמה כדוגמת זריקת מגבונים ומוצרי היגיינה למערכת הביוב, ניתן יהיה להבין מדוע קיימות כל כך הרבה תקלות ביוב בגבעת שמואל וסביבתה.
תקלות הביוב מחייבות שימוש בביובית, אשר נועדה לתת שירות תיקון ואחזקת מערכות ביוב. עבור כך מצוידת הביובית במכשור מתקדם ויעודי לעבודות ביוב כדוגמת מערכת שאיבה עוצמתית ומערכת לחץ מים גבוה.

אנו בחברת המרכז לשאיבות ושרותי ביוב מציעים שירותי ביובית בגבעת שמואל והסביבה בכל שעה ביממה. לכן אם אתם מחפשים שירותי ביוב כלשהם באזור גבעת שמואל, לדוגמה שירות ביובית ברמת גן, שירות ביובית בבני ברק או שירות ביובית בפתח תקווה, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.


מי נעזר בשרותי ביובית?

רבים נחשפים לתפקודה של הביובית כמכשור לפתיחת סתימות ביוב ללקוחות פרטיים ולרשות המקומית, ועקב כך מניחים באופן שוגג שזהו עיקר עיסוקה.
אז רק שתדעו מדובר בטעות די נפוצה. האמת היא שהביובית לא משמשת רק לקוחות פרטים ורשויות מקומיות, אלא למעשה הביובית משמשת מפעלים ממגוון תחומים, חברות שונות ומגוונות, בתי מלון, מוסכים, תחנות דלק ועוד.
בשורה התחתונה, כמעט כולם נעזרים בשרותי הביובית מאחר ואורח החיים המודרני מסתמך במידה משמעותית על תשתיות ביוב וניקוז, שאחזקתן ותיקונן נמצאות תחת אחריות הביובית.

פתיחת סתימת ביוב בגבעת שמואל

פתיחת סתימת הביוב נעשית כמובן באמצעות הביובית. צוות הביובית יכניס צינור לחץ מים גבוה לתוך בריכת הביוב הסתומה ויפעיל את מנוע הביובית. ברגע שלחץ המים יפעל צינור הלחץ יתקדם קדימה ויסלק את הגורם לסתימה כך שהקו יתנקה ומערכת הביוב תחזור לתפקוד תקין.
ישנן סתימות שידרשו בהם צעדים נוספים, כדוגמת סתימות ביוב שנגרמו כתוצאה מחדירת שורשי צמחיה לביוב, כאשר במקרים אלו מעבר לפתיחת הסתימה נדרש לבצע חיתוך שורשים בביוב .

חשוב להאיר את תשומת ליבו של בעל המקצוע לכל פרט שונה מהרגיל עוד בשיחת הטלפון הראשונית, כך תתרמו לכך שהעבודה תהיה יעילה וזריזה יותר ויתכן שאף תוכלו לקבל מחיר אטרקטיבי יותר.
אם יש לכם צורך בשירות ביובית בחניון לדוגמה, מן הסתם  משאית ביובית לא תוכל להעניק לכם שירות ועל קבלן הביוב להגיע עם ביובית נמוכה שמותאמת למתן שירותים במקומות צרים או נמוכים. בור הביוב רחוק מאוד מהחניה? הודיעו זאת לקבלן הביוב כך שידע להיערך בהתאם ולהגיע אם צינורות ארוכים.

מחירון ביובית 

לפני שנפרט בנושא מחירון הביובית, אנו רואים צורך להדגיש את חשיבות הבחירה בקבלן ביוב מקצועי ואמין.
כמו כל שירות אחר ואף מעבר לכך, הזמנת קבלן ביוב לא מקצועי הינה טעות שעלולה לעלות לכם בהרבה ביוקר ולגרום לכם לכאב ראש לא פשוט. בשונה מתקלה אחרת שניתן לראות בעין האם בוצע תיקון מקצועי כדוגמת תיקון ארון מטבח שהתפרק, תשתית הביוב סמויה מן העין ולכן ללקוח הסביר אין דרך להבין את התקלה ואת טיב העבודה שבוצעה, כך שכל שנותר לו הוא לסמוך על קבל הביוב.
עקב הזיהום, הריחות הרעים, המראות הלא סימפטיים ועוד, לקוחות רבים מוכנים לשלם כל מחיר, העיקר שקבלן הביוב יפתור את התקלה.
לצערנו הרב, לא מעט קבלני ביוב מנצלים את הפאניקה של הלקוחות המיואשים וגובים מחירים מופרזים וממותקים מעלות השוק האמיתית. וזאת כמובן בתקווה שבכלל ביצעו עבודה מקצועית ולא חס וחלילה עבודה רשלנית שתגרום ללקוחות להוציא כספים רבים לתיקונים עתידיים נוספים.

לענייננו, מחיר שרותי הביובית משתנה בהתאם לסוג השירות אותו אתם מזמינים (שאיבת ביוב/שאיבת הצפה/פתיחת סתימת ביוב ועוד), מועד הזמנת השירות, מורכבות העבודה וכן הלאה.
באופן כללי מחירון הביובית מתחיל בכ-499 ₪ ומשם עשוי לעלות. מעוניינים בפירוט נוסף? הקליקו כאן למעבר למחירון המפורט של המרכז לשאיבות ושרותי ביוב.

אז למה אתם מחכים? לכל צורך בשרותי ביובית בגבעת שמואל מתקשרים למומחים של המרכז לשאיבות.

שלח הודעה לביובית המרכז

072-3974170 דילוג לתוכן