דרך מנחם בגין

תל אביב

072-3974-170

24 שעות ביממה בזמינות מיידית

ביובית ברמת אפעל

מחפשים שרות ביובית ברמת אפעל? הגעתם לכתובת הנכונה.
במרכז לשאיבות ושרותי ביוב תקבלו את חבילת שירותי הביובית המנצחת:
1. המחירים הטובים ביותר
2. זמינות גבוהה בכל שעה ביממה
3. אחריות מלאה

החצר מלאה ביוב? נאלצים להתמודד עם סתימת ביוב טורדנית?
אם בעבר ההתמודדות עם תקלת ביוב הייתה מתישה מאכזבת, היום כל מה שצריך לעשות זה להתקשר למרכז לשאיבות ושרותי ביוב ולהזמין את שרות הביובית של החברה.
השאירו לנו את תקלות הביוב ואנו נדאג לכם למערכת ביוב תקינה וראש שקט מדאגות מיותרות.

חברת המרכז לשאיבות ושרותי ביוב בעלת ותק רב במתן שירותי ביוב, לכל הלקוחות החל מלקוחות פרטיים ועד ללקוחות עסקיים, מוסדות ומשרדים ממשלתיים. אצלנו תקבלו שרות מידי בסטנדרטים מובילים בכל שעה ביממה בפריסה ארצית נרחבת. אנו מציעים שרותי ביובית לא רק ברמת אפעל אלא בכל הסביבה, כך שניתן לקבל אצלנו שירותי ביובית במרכז, ביובית ברמת גן, ביובית בפתח תקווה, ביובית בקריית אונו ועוד.


פתיחת סתימות ביוב ברמת אפעל

סתימות ביוב עשויות לנבוע מגורמים רבים החל מבלאי טבעי של קווי הביוב, דרך השלכת מגבונים ופסולת למערכת הביוב דרך פתחי הניקוז כדוגמת האסלות והכיורים, ועד להתקנה לקויה ושימוש בחומרים לא תקניים ע"י הקבלן שביצע את התקנת קווי הביוב.
ישנם מספר אמצעים לפתיחת סתימות ביוב, כדוגמת חומצות וחומרים כימיים או דרכים מסורתיות כמו שימוש בפומפה שמייצרת וואקום. דרכים אלו יועילו אך ורק במקרים של סתימות פשוטות מאוד.
כמו כן, שיטות אלו עשויות לגרום לנזקים כבדים ובלתי הפיכים, אם לדוגמה החומצות לא יועילו לשחרר את הסתימה, הן עשויות להצטבר בקו הביוב, להתקשות ולהחמיר את סתימת הביוב באופן משמעותי.

אם כך… כיצד פותחים סתימות ביוב? התשובה לכך פשוטה מאוד, בדיוק בשביל זה נועה ה"ביובית".
לטובת אלו מבינכם שאינם מכירים, הביובית הינה כינוי לציוד שמותקן על גבי משאית, ומשמש לעבודות אחזקת ותיקון תשתיות ביוב וניקוז.
עבור כך, מצויידת הביובית במכלול שאיבה חזק במיוחד שיאפשר לה לשאוב את הפסולת החוצה ממערכת הביוב, ובמכלול לחץ מים גבוה שיאפשר לצוות הביובית להפעיל סילון מים עוצמתי וע"י כך לנקות היטב את קו הביוב מפסולת קיימת שעשויה לפגוע בזרימת הביוב.

חברת המרכז לשאיבות מתמחה במתן שרותי ביובית בפריסה ארצית, ובפרט שרות ביובית ברמת אפעל. אנו מציעים שרותי פתיחת סתימות ביוב מכל הסוגים. עובדי החברה מיומנים ומקצועיים ונחשבים למובילים בתחומם וישמחו לעמוד לשרותכם בכל עת.


ביובית ברמת אפעל

כמו בכל מקום אחר גם ברמת אפעל נעשה שימוש רב בביוביות, אחרי הכול למערכת הביוב תפקיד משמעותי באורח החיים המודרני והיא מהווה חלק בלתי נפרד ממנו.
ניתן להעריך שבכל יום נעשות עשרות עבודות של ביובית ברמת אפעל לבד, ואלפי עבודות ברחבי הארץ.
השירותים העיקריים שמבצעות הביוביות הם: שאיבת ביוב, שאיבת הצפות, פתיחת סתימת ביוב, צילום קו ביוב והרשימה עוד ארוכה.
הביובית מצויידת בכל בכלים והציוד שיתנו לכם מענה מלא ואיכותי לכל תקלת ביוב.
חשוב להדגיש שאומנם בד"כ מזמינים ביובית עבור תיקון תקלת ביוב, אך אחוז גבוה משרותי הביובית מבוצע במסגרת תחזוקה מונעת. תחזוקה מונעת תמנע את התקלה הבאה ותחסוך לכם כאבי ראש קשים, בין שרותי התחזוקה המונעת שאנו מציעים ניתן למצוא את השירותים הבאים: שטיפת קווי ביוב, ניקוי קווי ניקוז ומרזבים ועוד.

כיצד לבחור ביובית – המלצות המרכז לשאיבות בבחירת ביובית

ישנם לא מעט פרמטרים שעל פיהם מומלץ לבחון את הביובית הנכונה עבורכם. ביובית שתתן לכם שירות מקצועי ואיכותי ותשאיר אתכם עם זיכרון חיובי. כאן נביא לפניכם 3 המלצות שלדעתנו יעשו את ההבדל בין הבחירה הנכונה לבחירה מאכזבת:

1. ודאו שאתם מזמינים ביובית מקצועית – אל תבחרו בפתרונות ביניים כמו אינסטלטור, או רכב עם יחידת לחץ מים פשוטה. כיום לצערנו נפוצה תופעת ההתחזות לביוביות, אתם מתקשרים להזמין ביובית, כזו עם לחץ מים גבוה שתפתח את הסתימה ותנקה היטב את הקו אך מקבלים פתרון "קומבינה" כזה או אחר שמתחזה לביובית. אז אם הזמנתם ביובית ואתם משלמים על שרותי ביובית, ודאו שאתם מקבלים ביובית.

2.המלצות וביקורות חיוביות – בצעו חיפוש פשוט באינטרנט בדגש על מנוע החיפוש המוביל גוגל, והתרשמו מהביקורות שנרשמו על בעל המקצוע בעבר. היעזרו בניסיונם של אחרים, המלצות חיוביות של לקוחות שכבר קיבלו שירות בעבר עשויות להצביע על בעל מקצוע ותיק, אמין ומקצועי. אמנם החיפוש אחר ביקורות ברשת האינטרנט עשוי לקחת מספר דקות, אך עשוי לכם הרבה מאוד כסף והתעסקות בתיקונים עתידיים.

3.ביובית שנותנת שירות באזור שלכם – הזמינו שירותים מביובית שנותנת שירותים באזור רמת אפעל. הזמנת שירותים מחברה שאזור הפעילות שלה שונה, עשויה לגרום להמתנה ארוכה עד להגעת צוות הביובית ולצערנו גם לעלויות מנופחות.

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר על מנת לשמוע על מגוון השירותים שאנו מציעים כדוגמת שרות ביובית ברמת אפעל, פתיחת סתימות ברמת אפעל ושאיבת ביוב ברמת אפעל. אנו עומדים לרשותכם 24 שעות ביממה עם שירות יוצא מן הכלל.

שלח הודעה לביובית המרכז

072-3974170 דילוג לתוכן