דרך מנחם בגין

תל אביב

072-3974-170

24 שעות ביממה בזמינות מיידית

ביובית בכוכב יאיר

ביובית בכוכב יאיר

הביוב מציף את החצר? המים גולשים מהאסלה? כנראה שאתם צריכים שרות ביובית בכוכב יאיר
אנו בחברת המרכז לשאיבות ושרותי ביוב מציעים שירות מקצועי,
בזמינות גבוהה ובאחריות מלאה
אצלנו תקבלו את כל שרותי הביובית במחירים האטרקטיביים ביותר

אמנם אין תקלה נעימה, אבל תסכימו איתנו שתקלות ביוב נחשבות להרבה פחות נעימות מתקלות במערכות אחרות (תרתי משמע)…
תקלת ביוב מזמנת איתה לא רק ריחות רעים, אלא אף חיידקים מסוכנים ומראות לא מלבבים.
אך חכו שניה לפני שאתם נלחצים, חשוב לדעת שצוות מקצועי ידע להתגבר על הבעיה ולהשיב את המצב לקדמותו תוך מינימום נזקים.
אנו במרכז לשאיבות מעמידים לרשותכם ביובית בכוכב יאיר 24 שעות ביממה. כבר לא צריך לחכות מספר ימים עד שביובית תגיע אליכם לפתור את התקלה, פשוט תתקשרו אלינו ותקבלו שירות תוך פרק זמן קצר ביותר.

ביובית בכוכב יאיר

ביובית זו משאית עליה מותקן ציוד ייחודי ומתקדם אשר נועד בראש ובראשונה לתת מענה לתקלות ביוב וכן לאחזקה שוטפת.
על הביובית מותקן מכלול שאיבה מתקדם אשר מאפשר לה בין השאר לבצע את העבודות הבאות:

  • שאיבת מיםישנן סיבות לא מעטות להתרחשות הצפת מים. יתכן שמדובר בהצפת מי גשמים עקב ירידת משקעים בפרק זמן קצר, ויתכן שמדובר בהצפה כתוצאה מנזק אינסטלציה כדוגמת פיצוץ צנרת. את ההצפה חשוב לשאוב בהקדם עקב הסיכון לציוד כדוגמת רהיטים, שטיחים ומוצרי חשמל וכמובן עקב הסיכון למבנה. שאיבת ההצפה מתבצעת ע"י המשאבה העוצמתית של הביובית אשר בעזרת צינורות השאיבה יכולה להגיע לכל מוקד מים. דוגמאות נפוצות לשאיבת מים שאיבת מים מפיר מעלית, שאיבת מים ממקלט, שאיבת מים ממרתף.

     

  • שאיבת ביובשאיבת ביוב מבוצעת באחת מ- 3 האופציות הבאות:
    1. תשתיות ותיקות ללא חיבור למערכת ביוב מרכזית – אולי נפתיע אתכם, אבל ישנם לא מעט מקומות כדוגמת ישובים ומושבים, בהם עדיין נעשה שימוש בבורות ספיגה, וזאת כתוצאה מכך שטרם בוצעו חיבורים בין המבנים לבים צנרת הביוב המרכזית. לפיכך יש לבצע שאיבת בור ספיגה תקופתית ועל ידי כך נמנע הצפת ביוב.
    2. מכלי ביוב – במקרים רבים נעשה שימוש במכלי ביוב, חלקם ניידים, מסיבות שונות. לעיתים מדובר בשירותים כימיים שמשמשים הפקת טלוויזיה, ולעיתים מדובר בבור רקב אשר נמצא באתר בנייה מבודד ללא תשתיות. אחת לתקופה בהתאם לעומס העבודה וגודל המיכל יש לשאוב את תכולתו.
    3. ניקיון מערכת הביוב – למרות שמערכת הביוב איננה בנויה להתמודד עם כמויות פסולות עצומות, היא נאלצת להתמודד עימן. ולא, אנחנו לא מדברים על שפכים אנו מדברים על פסולת שאיננה מתכלה בדגש על מגבונים ומוצרי היגיינה. משתמשים רבים משליכים פסולת זו למערכת הביוב. הפסולת מצטברת וגורמות לתקלות קשות במערכת הביוב ובראשן איך לא סתימת ביוב. שאיבת ביוב תאפשר את ניקוי מערכת הביוב מפסולת זו כך שלא יגרם נזק מיותר לתפקודה.
  • שאיבת בורות שומןהתקנת מפריד שומנים הינה חובה על פי הוראות החוק במגוון עסקים כדוגמת מסעדות, מפעלי מזון וחברות קייטרינג. מטרתו של מפריד השומנים היא מניעת זיהום סביבתי, ע"י אגירת השומן ומניעת זרימתו הלאה. אם השומן היה זורם הלאה במערכת הביוב היו נוצרים נזקים כבדים למערכת הביוב, מאחר והשומן נוטה להתקשות ולהדבק לדפנות הצנרת עד כדי חסימתן באופן מוחלט. יתרה מזו, השומן אף עשוי לפגוע בתפקוד ויעילות מכוני טיהור השפכים אליהם מגיע זורם הביוב.
    אחת לתקופה יש לשאוב את מפריד השומנים ואף לשטוף אותו היטב, הן השטיפה והן השאיבה מתבצעות כמובן ע"י הביובית.

וכן מכלול לחץ מים עוצמתי המאפשר לה בין השאר לבצע את העבודות הבאות:

  • שטיפת קווי ביובשטיפה בלחץ מים תסלק פסולת כדוגמת שומנים ומגבונים ממערכת הביוב, ולמעשה תמנע ריחות רעים ותפחית את הסיכון להיווצרות סתימות ביוב.
  • פתיחת סתימת ביובפתיחת סתימות ביוב נעשית ע"י לחץ המים הגבוה של הביובית אשר יסלק כל גורם זר ממערכת הביוב. סתימות הביוב הנפוצות ביותר הן סתימות מגבונים, סתימות בטון וסתימות שורשים בביוב.
  • חיתוך שורשים בביובאחת מהגורמים לסתימות הביוב הקשות ביותר הוא חדירת שורשים. הנזק שגורמים השורשים עשוי להגיע לאלפי שקלים עקב פגיעה בקווי הביוב אשר כוללת מעיכת קווים ואף קריסת קווי ביוב. כיצד ניפטר מהשורשים? תהליך ניקוי השורשים ממערכת הביוב נעשה ע"י חיבור דיזת סכינים מתקדמת לצינור הלחץ של הביובית. לאחר הפעלת לחץ המים, הסכינים יסתובב במהירות עוצמה ויחתכו את השורשים בצורה יסודית.
    כמו כן, לעיתים נעשה שימוש ברובוט לביוב, לרובוט יתרונות רבים בעבודות ביוב וניתן להיעזר בו לחיתוך שורשים בביוב. מעוניינים לקרוא עוד בנושא? לחצו כאן למעבר לעמוד רובוט לביוב.
  • ניקוי מרזביםהמרזב מלוכלך? קיימת סתימה במרזב? ע"י לחץ המים הגבוה של הביובית ניתן לנקות היטב את המרזב. וכמו שאתם יודעים, מרזב תקין ימנע הצפה מיותרת.

עשו את הבחירה הנכונה ובחרו בספק המקצועי ביותר של שירותי ביובית בכוכב יאיר, התקשרו אלינו ותקבלו שירות ביוביות מקצועי ואיכות במחיר הטוב ביותר.

 

מחירון ביובית

מעוניינים להבין מהי עלותם של שרותי הביובית? למעשה בירור מחירי השוק הינו צעד נבון לא רק טרם הזמנת שרותי ביובית, אלא בכלל לפני שמבצעים רכישה כלשהיא.
חשוב לדעת לקראת מה אתם הולכים, מהו טווח המחירים הסביר ומהם הגורמים שמשפיעים על המחיר בכל עבודה ספציפית.

ראשית נציין שטווח המחירים של שרותי הביובית נא בד"כ בין 500-800 ₪. אך מדובר בטווח מחירים כללי שצריך לשרת אתכם לשם הבנת סדרי הגודל בלבד.

במה תלוי מחיר שרותי הביובית? נחלק את הגורמים המשפיעים על מחיר הביובית ל-3 קבוצות:

  1. סוג השירות – כאמור, הביובית מציעה מגוון לא קטן של שירותים. מטבע הדברים קיימת שונות בין מחירי השירותים השונים. עלות שירות צילום קו ביוב שונה מעלות שירות התקנת משאבה טבולה.
  2. היקף השירות ומורכבות העבודה: מדובר בעבודה בהיקף גדול אשר מחייבת שימוש במשאבים רבים, או בעבודה בסדר גודל זניח? לשם המחשה שאיבת הצפה מאתר בניה בסגרי גודל של 500-1,000 קוב מים תתומחר יקר יותר משאיבת 10 קוב מים ממרתף של מבנה מגורים.
  3. מאפיינים כלליים: רשימה זו כוללת מגוון רחב של מאפיינים, אנו נציין מס' מועט של דוגמות להמחיש על מה מדובר. בין המאפיינים הכלליים ניתן למצוא את תדירות הזמנת השירותים, שעת ויום ההזמנה וכן את נוחות הגישה למוקד העבודה.

 

שרותי ביובית נוספים בקרבת כוכב יאיר: ביובית בשומרון ביובית באלפי מנשה, ביובית בכפר סבא

צריכים שרות ביובית בכוכב יאיר? התקשרו אלינו עוד היום, ונשמח להציע לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד ללא כל התחייבות כלשהיא מצידכם.

 

שלח הודעה לביובית המרכז

072-3974170 דילוג לתוכן