דרך מנחם בגין

תל אביב

072-3974-170

24 שעות ביממה בזמינות מיידית

שאיבת מים מפיר מעלית

חברת המרכז לשאיבות מספקת שירות מהיר ומקצועי של שאיבת מים מפיר מעלית או כל מקום אחר במחירים המשתלמים ביותר
אנו משתמשים בציוד מקצועי ומתקדם עבור שאיבת מים בפיר מעלית ונשמח לעמוד לשרותכם באופן מידי 24 שעות ביממה כולל שרותי חירום מלאים

 

הצפת מים עשויה להגרם כתוצאה ממספר סיבות, כאשר העיקריות הן ירידת מי גשמים רבים בפרק זמן קצר, אי יעילות של מערכות הניקוז, תקלות ביוב ותקלות אינסטלציה בדגש על פיצוץ צנרת.
הצפת מים עלולה לגרום לנזקים כבדים לרכוש ולמבנה, קל וחומר כאשר מדובר בהצפת מים בפיר מעלית עקב מערכות החשמל המצויות בו, עקב הסכנה לקצר חשמלי ולהתחשמלות.

לפני שאתם נלחצים ממראות ההצפה, חשוב שתדעו שאפשר להתגבר על ההצפה בקלות. שאיבת מים מפיר מעלית ע"י חברה מקצועית ומנוסה תבטיח שלא תישאר טיפת מים בפיר המעלית, וזאת באמצעות ציוד שאיבה מתקדם וצוות מנוסה.
ככה שבשורה התחתונה אין סיבה להילחץ, פשוט מתקשרים אלינו למרכז לשאיבות, ונשלח אליכם צוות מיומן שיגיע במהירות.

 

שאיבת מים מפיר מעלית

שאיבת מים מפיר מעלית נעשית באמצעות מערכות שאיבה. צוות השאיבה יבחר בכל קריאה מהי המערכת האפקטיבית ביותר לפי הצורך והתנאים הקיימים.
מערכות השאיבה כוללות: משאבות ניידות, משאבות טבולות וכמובן את הביובית. הביובית היא הפתרון הנפוץ ביותר לעבודות שאיבה עקב יכולותיה המגוונות שכוללות ניידות גבוהה, משאבה חזקה במיוחד, צינורות שאיבה ארוכים ומיכל שמאפשר לה לאחסן את המים שנשאבו ולהוביל אותם לאתר הטמנה מורשה.

חשוב להדגיש ששאיבת מים מפיר מעלית זו עבודה מורכבת אשר טומנת בחובה לא מעט סיכונים. לא מדובר בעבודה פשוטה אלא בעבודה שמחייבת שימוש בציוד מתקדם, עובדים מיומנים בעלי הסמכות מתאימות ורישיונות על פי חוק.

תיאום חברת המעליות

אם תפנו ישירות לחברת המעליות, לשם תיקון המעלית והפעלתה, הם יסבירו לכם שלא ניתן לבצע זאת כל עוד קיימת הצפת מים בפיר המעלית. למעשה חברת המעליות תפנה אתכם לחפש חברת שאיבה ותמליץ לכם לעשות זאת במהירות האפשרית ללא דיחוי.
בשורה התחתונה, חשוב להזדרז ולהזמין את חברת השאיבות ללא עיכובים מיותרים.
כאשר רק לאחר שאיבת המים וייבוש מלא, יש לתאם את חברת המעליות להמשך עבודה והפעלת המעלית.

 

כל השירותים תחת כתובת אחת

אנו בחברת המרכז מציעים לא רק שירותי שאיבה, אלא גם שירותים נלווים. תשאירו לנו את פתרון הבעיות והתקלות. ומה אתם תעשו? אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שאתם בידיים טובות. חברתנו מהמובילות והמקצועיות בענף, והשירות שלנו מקיף וכולל מבחר רחב של שירותים נלווים.

  • ניקוי פיר המעלית בלחץ מים גבוה – חשוב לנקות היטב את הפיר כך שלא תישאר פסולת שנסחפה יחד עם ההצפה, וכן לשם נטרול ריחות רעים והתפתחויות עובש וטחב.
  • שאיבת מים מפיר מעלית – ע"י טכנולוגיות מתקדמות ביסודיות ובמקצועיות כך שתתקבל תוצאה איכותית.
  • איתור הגורם להצפה ותיקונו – ההצפה נגרמה כתוצאה מפיצוץ צנרת? אנו נתקן את הצנרת. ההצפה נגרמה מסתימה במרזב? אנו נבצע פתיחת סתימת במרזב. אנו נעשה כל שניתן על מנת שתהיו מרוצים ושתבחרו להישאר לקוחות קבועים.

 

מחירון שאיבת מים מפיר מעלית

העלות ההתחלתית של שרות שאיבת פיר מעלית הינה כ-500 ₪, כאשר עלות זו כוללת את פינוי המים והובלתם לאתר הטמנה מורשה.
על עלות זו עשויות להתווסף הוצאות נוספות, וזאת בהתאם למורכבות הקריאה והיקף העבודה הנדרש.
מתעניינים בעלויות של שרותי ביובית אחרים כדוגמת שאיבת ביוב וצילום קווי ביוב? אתם מוזמנים לעבור למחירון ביובית ושאיבות.


פתרונות שאיבה לאזורים לא נגישים

מחפשים שרות שאיבה אך משאית לא מצליחות לגשת למקום? גרים ברחוב צר ללא גישה נוחה?
לנו יש את הפתרון האולטימטיבי עבורכם. אנו במרכז לביוביות ושאיבות בנינו ביובית נמוכה במיוחד עבור מקרים אלו. מדובר בביובית מתקדמת אשר מותקנת על גבי רכב מסחרי נמוך וצר יחסית, כך שמתאפשר לנו לתת שירות לכל צורך אפשרי.כך שאם אתם נתקלים בבעיות נגישות, אין מה להתלבט, פנו אלינו לקבלת שירות מקצועי.

 

עמודים נוספים שעשויים לעניין אותך: שאיבת ממים ממקלט, שאיבת מים ממרתף, שאיבת מים, שאיבת הצפות

שרותי שאיבת מים ממרתף או כל מוקד אחר בזמינות גבוהה ואחריות מלאה. התקשרו אלינו כבר עכשיו לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד. המרכז לשאיבות ושרותי ביוב

072-3974-170

 

שלח הודעה לביובית המרכז

072-3974170 דילוג לתוכן