דרך מנחם בגין

תל אביב

072-3974-170

24 שעות ביממה בזמינות מיידית

חשיבות המענה המיידי בשרותי ביוב וביובית

תקלות ביוב אינן תופעה נדירה, ואם נדייק אף מדובר בתקלות שכיחות למדיי כאשר רובינו מתמודדים איתן לפחות אחת לשנה. תקלות הביוב יכולות לצוץ בכל שעה ובכל יום, וכמובן בכל מקום, במשרד, בבית, בחניון, בקניון ועוד.
הסיבות לתקלות הביוב רבות ומגוונות וכוללות בלאי טבעי, תשתית לקויה, שורשי צמחיה שגדלים בביוב, אסונות טבע, שינויי טמפרטורה, השלכת מגבונים ופסולת למערכת הביוב וכן הלאה.
אמנם תקלות הביוב מרתיעות את רובינו, אך חשוב להבין שמענה מידי מחברה מקצועית יניב תוצאה מעולה ויחסוך לכם כאב ראש מיותר.

מדוע קיימת חשיבות רבה למענה מידי ?

בכל שירות שאתם מקבלים בד"כ הנטייה הטבעית היא לרצות לקבל אותו בהקדם, אחרי הכול הציפייה והמתח מקשים עלינו לחכות בסבלנות.
עם זאת, בתחום הביוב הצורך במענה מידי שונה לגמרי, לא מדובר בסתם רצון לעשות וי ולסיים עם התקלה או השירות, אלא מדובר בצורך חשוב שימנע ממנו צרות צרורות.
שירות ביוב מידי ימנע:

  • החמרת נזקים – יש לכם סתימת ביוב? ככל שתחכו הסתימה תחמיר, יותר פסולת תצטבר ופתיחת סתימת הביוב תהיה מורכבת יותר.
  • זיהום סביבתי – תקלת ביוב עשויה לגרום לנזקים סביבתיים חמורים הבאים לידי ביטוי בזיהום הקרקע ומי התיהום. קיימת דליפת ביוב? הביוב גולש החוצה? חשוב להזמין בהקדם שירות שאיבת ביוב
  • זיהום תברואתי – תקלה בביוב מביאה עימה אורחים מזדמנים כדוגמת מקקים, חרקים וחיידקים. לצערנו ככל שנשהה את הטיפול בתקלה תופעות אלו עשויות להחמיר.
  • פגיעה בשגרת החיים – הריחות הרעים, הזיהום והמראות המרתיעים שנלווים לתקלת ביוב עשויים להרוס לנו את היום. ככל שנקדים לטפל בבעיה כך נמזער את הנזק לאיכות חיינו ואת הפגיעה בשגרת יומנו.

איך נבחר חברת ביוב מתאימה?

יש מספר שאלות שמומלץ לפני שבוחרים שרות ביובית או כל שירות אחר. מצד אחד לא מומלץ להתעצל ולבחור בחברה הראשונה שאנו נתקלים בה כדי שלא נתקל בחברה חאפרית, ומצד שני לא מומלץ להתעכב יתר על המידה מאחר וכאמור החשיבות למענה מידי קריטית בכל הקשור לתשתית הביוב.
נשים דגש על חברה שמביאה עימה ניסיון רב והיכרות מעמיקה עם התחום, כך שתוכל להציע ולבצע את הפתרון הטוב ביותר לכל תקלה שתעלה בשטח.
את החיפוש מומלץ לבצע ברשת האינטרנט שם המידע מצוי בשפע, כאשר רצוי לעיין בהמלצות מלקוחות קודמים, אחרי הכול אין חכם כבעל ניסיון.

אז…מה נשאל? אנו לא היינו מוותרים על השאלות הבאות:

  1. האם אתה מתמחה בסוג העבודות הנדרש?
  2. האם אתה נותן אחריות על עבודתך? במידה וכן מה כלול בה?
  3. טווח מחירים משוער 
  4. זמן הגעה משוער ומהיכן אתה מגיע? שאלה זו נועה לוודא שבעל המקצוע לא מגיע מרחוק, וכך נמנע זמן הגעה מאוחר וניפוח מחירים עקב הוצאות דלק וזמן נסיעה של בעל המקצוע.

מעוניינים במידע נוסף בנושאי ביובית ושאיבות? אתם מזומנים לקרוא עמודים נוספים בבלוג שלנו.
עמודים מומלצים: הכל על שאיבת הצפות, אז מהי ביובית

שלח הודעה לביובית המרכז

072-3974170 דילוג לתוכן